Fitness Seller

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent

Bezoekers in dit topic

Leuk opstapje zo inderdaad.. Goed initiatief!

OPstapje??

Je wordt begeleid door Mascha en Berry met evtueel een sponsorkontrakt.
Een flinke stap zou ik zeggen.
Ik zou zeggen massaal mailen guys ;)
 
OPstapje??

Je wordt begeleid door Mascha en Berry met evtueel een sponsorkontrakt.
Een flinke stap zou ik zeggen.
Ik zou zeggen massaal mailen guys ;)

idd..

kans van je leven dit...
 
@spark...daar heb je gelijk in
maar er komt meer bij kijken dan de foto`s. Daarom willen we echt aan de slag met de mensen om te kijken of er ergens een talent verscholen zit....
misschien is dat talent wel foto schuw of weet zich niet zodanig op een foto neer te zetten dat wij de potentie goed zien.

ons email adres is FitnessTalentSearch@gmail.com

volgens mij verwar je talent met iets anders :p
 
Begeleid worden door Mascha EN Berry de Mey? Ik heb direct een mailtje gestuurd! ;)
 
kreeg net mailtje terug: je bent te oud en te dik!:mad:
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Wel eerlijk blijven he?Dat is er helemaal niet geantwoord, er is geantwoord dat je beter kan gaan dammen en meer niet.

En nu weer serieus :) staan weer een paar gruwelijk goeie jongens tussen???Waar zijn die altijd gebleven???Zitten atleten tussen die zo op het podium kunnen en nog kunnen winnen ook.
FF nog een vermeldig, we zijn op zoek ook naar Fitnessmodels, dan is het leuk als iemand een zwart vierkantje op zijn gezicht plakt maar dan val je in die categorie al gelijk af ;) jammer want er zitten dus echt mooie fysieken tussen, dus jongens en meiden die denken geschikt te zijn als Fitnessmodel, graag een foto zonder een of ander plaatje voor hun gezicht :)


@Ibo, wanneer kwam je nou eens benen doen :D
 
Goeie morgen allemaal,

geweldig hoe jullie reageren en de inschrijvingen stromen binnen :D
Om je in te schrijven is het handig om de volgende dingen in je mail te zetten;
Naam
adres
woonplaats
telefoonnummer
leeftijd
Gewicht
vetpercentage
trainingsjaren

extra achtergrond informatie over je zelf

en foto`s van je zelf...en zoals Robbie al zei zou het fijn zijn foto`s waar wij je gezicht gewoon kunnen zien. Deze foto`s zijn voor ons en zullen hier verder niets mee doen (dus we plaatsen ze niet online ofzo)

Berry en ik zijn super enthousiast en wij weten zeker dat er veel talent in Nederland rond loopt....
 
Ik snap niet meer
Jullie zoeken fitness en geen BB-ers?
 
Ik snap niet meer
Jullie zoeken fitness en geen BB-ers?

Nope Mack we zoeken fitness en BB-ers...
vanwaar die verwarring?? want die willen we dan graag meteen wegnemen....
 
Wel eerlijk blijven he?Dat is er helemaal niet geantwoord, er is geantwoord dat je beter kan gaan dammen en meer niet.

En nu weer serieus :) staan weer een paar gruwelijk goeie jongens tussen???Waar zijn die altijd gebleven???Zitten atleten tussen die zo op het podium kunnen en nog kunnen winnen ook.
FF nog een vermeldig, we zijn op zoek ook naar Fitnessmodels, dan is het leuk als iemand een zwart vierkantje op zijn gezicht plakt maar dan val je in die categorie al gelijk af ;) jammer want er zitten dus echt mooie fysieken tussen, dus jongens en meiden die denken geschikt te zijn als Fitnessmodel, graag een foto zonder een of ander plaatje voor hun gezicht :)


@Ibo, wanneer kwam je nou eens benen doen :D


Ik kan hem natuurlijk ook verkeerd begrijpen, hij is van ander niveau:D
 
ER staat toch OOK naar fitnessmodels:D
 
Was ik nou maar knap :(
 
Had ik overheen gelezen, sorry hoor.
Ben ook niet perfect, maar gelukkig mijn fysiek wel! :P
 
@Robbie over 2 weken heb ik een weekje verlof dan kon ik graag langs voor een lekkere training, doe jij dan ook mee:D
Oh en wordt ik wel aangepakt door ...ehmmm 2 dames;)
 
Ibo, kom je dan op zaterdag?
 
Back
Naar boven