XXL Nutrition

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent

Bezoekers in dit topic

@Robbie over 2 weken heb ik een weekje verlof dan kon ik graag langs voor een lekkere training, doe jij dan ook mee:D
Oh en wordt ik wel aangepakt door ...ehmmm 2 dames;)

Ben bang dat je het dan gewoon met mij moet doen hahaha...trainen dan he?Overigens train ik niet mee, ik kijk wel uit, word ik nog moe ook en benen is voor mij een taboe he :P
 
@ray, zal waarschijnlijk een doordeweeks dag worden als het uitkomt voor Robbie.
Zaterdag 20aug wil ik naar S&F in Almere.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 13:42 ----------

Ben bang dat je het dan gewoon met mij moet doen hahaha...trainen dan he?Overigens train ik niet mee, ik kijk wel uit, word ik nog moe ook en benen is voor mij een taboe he :P

No problemo, het is voor mij een grote eer om een beentraining te krijgen van Robbie "trainer of champions" :)
 
Ik ben geen trainer of champions Ibo grrrrr, meestal zijn het de afvallige, de losers, de verbannen wannabee atleten die radeloos zijn en ik daar mijn diepgewortelde frustratie kan botvieren, beetje geven en nemen he?
Dus ben je een loser, een verbanneling dan ben je altijd welkom :D
 
En bedankt he
 
Ik ben geen trainer of champions Ibo grrrrr, meestal zijn het de afvallige, de losers, de verbannen wannabee atleten die radeloos zijn en ik daar mijn diepgewortelde frustratie kan botvieren, beetje geven en nemen he?
Dus ben je een loser, een verbanneling dan ben je altijd welkom :D

Vroeg me al af waarom je zo graag met me wou trainen! :D
 
Had ik overheen gelezen, sorry hoor.
Ben ook niet perfect, maar gelukkig mijn fysiek wel! :P

weer dat woordje ook......maar in dit geval niet gepast want wij zijn wel perfect LOL LOL
 
En bedankt he

Nee niet als je in het ForFun team zit he?Dan moet je je nooit aangesproken voelen :p

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 11:19 ----------

Vroeg me al af waarom je zo graag met me wou trainen! :D

Heel veel uit medelijden, en omdat ik dan uiteindelijk daarvoor beloond ga worden voor mijn goede daden tov de zwakkere broeders in deze harde en gewetenloze BBcultuur :D
 
Heel veel uit medelijden, en omdat ik dan uiteindelijk daarvoor beloond ga worden voor mijn goede daden tov de zwakkere broeders in deze harde en gewetenloze BBcultuur :D

Ik kom wel even uithuilen dan woensdag :(
 
ga ik je troosten, ga ik lieve opbeurende woordjes in je oor fluisteren:)

Waarom zou ik berry nodig hebben, heb al 2 potten sups van skinnie gehad! :p
 
heb vroeger een korte tijd nog op de spangensekade getraind, toen was berry echt big! volgens mij is hij nu even oud als mij
 
heb vroeger een korte tijd nog op de spangensekade getraind, toen was berry echt big! volgens mij is hij nu even oud als mij

Oh das leuk, ik ben er eigenlijk opgegroeid op de BodyShape, toen het nog op de eerdere lokatie zat kwam ik er al.
Me mams trainde er ook, alleen ik vond die hele sport geen ruk aan :D
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
mailtje is verstuurd :)
 
Oh das leuk, ik ben er eigenlijk opgegroeid op de BodyShape, toen het nog op de eerdere lokatie zat kwam ik er al.
Me mams trainde er ook, alleen ik vond die hele sport geen ruk aan :D

Ja zo kan ik het ook, beetje opgroeien in een bodybuilding wereld :mad:
 
weer dat woordje ook......maar in dit geval niet gepast want wij zijn wel perfect LOL LOL


Oh+no+she+didn%2527t.jpg
 
Hehe, die schattige tweeling.
 
Back
Naar boven