MuscleMeat

Informatie over winnny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

facebook

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2011
Berichten
1.139
Waardering
34
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Hallo,

Even ter duidelijkheid het is niet voor meteen, maar heb wel zin om later (binnen 2jaar ofzo) is een winny only tabs kuurtje te doen. Ik weet dat injects beter zijn maar door privé redenen gaat dat nu eenmaal niet.

Echter zie ik door de bomen het bos niet meer, de info die ik vind over winny is nihil of tegenstrijdig. Graag zou ik volgende punten opgehelderd willen zien :

Wat kan ik verwachten van gains van een winny only kuurtje ?
Wat zijn de sides van winny?
Is het waar dat je niet meer natuurlijk kan verder gainen na je eerste kuur? (gelezen op een andere site)

Mijn doel zal ongewijzigd altijd hetzelfde blijven, aangezien ik niet bulk maar gewoon probeer te cleanbulken.
Nochmaals het is niet voor meteen, mijn voeding zit nog niet 100% (eerder 90%) goed en met mijn studies is het ook moeilijk om goed te eten.

Alvast bedankt voor de info,
Facebook
 
Die had ik nog niet gezien. Bedankt!
 
Had al begrepen dat het meer een cut-kuurtje was.

Maar om gewoon een kilo of 3-5 droge massa bij te komen zou het ook werken volgens sommigen?
 
Lees stickys, logs van anderen etc. voordat je een topic aanmaakt. Dit soort vragen zijn echt al 100x gesteld. Zoekfunctie helpt ook.
 
Had al begrepen dat het meer een cut-kuurtje was.

Maar om gewoon een kilo of 3-5 droge massa bij te komen zou het ook werken volgens sommigen?

eerder 2 a 3 als je t heel goed doet, meer kan je vergeten.. niet vergeten dat het een cutter is he. als je 5+ wil gainen pak dan gewoon wat test
 
Net de sticky's ff snel doorgelezen en bij deze wil ik me verontschuldigen. Er staat een tekstje '' m'n vrienden zeggen dat winstrol me snel ripped zal maken'' of iets in die trent. Kan mezelf er volledig in vinden. Veel mensen die ik ken zeggen pak even winstrol en bam.

Kix, bedoel je dan een test only? Heb veel op dbb al een paar keer gezien dat dat niet aan te raden is.

Om eerlijk te zijn, ja ik zie veel topics met dezelfde vragen als de mijne, maar elk topic word afgeschoten en de vragen onbeantwoord of ze verschillen of er komt een hoop geleuzel in te staan.

Bedankt, Growhard & Kix!
 
Back
Naar boven