Fitness Seller

Victor Richards

Bezoekers in dit topic

Guido 1987

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 mrt 2007
Berichten
1.052
Waardering
17
...
 
Laatst bewerkt:
Die pecs alleen al voordat je het filmpje aan zet doen me denken aan hele grote zwarte kipfilets.. Jammer dat ik nooit zulke kipfilets zal krijgen.
 
benen zijn wel ziek maar ze bovenlichaam heeft neit egt een wow effect als huidige mr o's
 
jeez man die kerel is niet normaal groot, en ik vindhet nog eens mooi ook, je ziet best vaak bij mensen met (ongeveer) zo'n gewicht dat ze er niet echt meer mooi uitzien. Wel jammer dat hij nooit aan de O heeft meegedaan.
 
Die armen op zijn 16e zou ik al voor tekenen:eek:
 
...

Victor_Richards_photo59.jpg
 
Laatst bewerkt:
hij komt niet echt dicht bij ronnie coleman in topshape.
of hij ooit een O zou kunnen winnen, weet ik nog niet zo zeker

wel 1 van de meest genetisch bevoordeelde personen die ooit deze aardbol bewandelt heeft
 
Laatst bewerkt:
misschien is dit een soort BEST OF of TRIBUTE maar vind het wel interessanter materiaal als coleman (oops). nouja coleman in 98 geloof ik. maar dit spreekt me meer als coleman die de laatje jaren een rijtje O"s heeft gewonnen
 
Waar blijft Robbie?
 
Vic Richards is nooit Pro geweest, hij walgde van de hypocriete wedstrijdsport, heeft daarom ook zijn pro kaart geweigerd.
Of hij ooit de Olympia kon winnen?In 100% shape JA, alleen zijn verhouding(lang bovenlijf en relatief korte benen) klopten niet.
Vic voert nog steeds een steeds een soort oorlog tegen de hypocriete wedstrijdwereld waar atleten hun gezondheid op het spel zetten, maar er niks voor krijgen als het fout gaat met hun gezondheid.
Hij trainde overigens nooit volgens een schema :) Rick Wayne vroeg hem ooit wat zijn schema was, dat had hij niet, zei Vic.....hij deed wat in hem opkwam.
Op de Fibo kwam die naast Yates te staan en waar die Yates makkelijk aankon kwa massa.
THE Uncrowned king of BB, terecht een fenomeen.
 
Ik ook, en dan stop ik meestal met trainen, liever lui dan moe is perfect.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komt ERG in de buurt van coleman qua massa

Had ver kunnen gaan met grote sponsers en prijzengeld.
 
Beter dan Ronnie, veel betere structuur. Smallere taille, dikkere kuiten, betere plaatsing borstaanhechting. Monster.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komt ERG in de buurt van coleman qua massa

Had ver kunnen gaan met grote sponsers en prijzengeld.

kan er misschien nog een slechtere foto van coleman naast richards staan :rolleyes:
 
Vic Richards is nooit Pro geweest, hij walgde van de hypocriete wedstrijdsport, heeft daarom ook zijn pro kaart geweigerd.
Of hij ooit de Olympia kon winnen?In 100% shape JA, alleen zijn verhouding(lang bovenlijf en relatief korte benen) klopten niet.
Vic voert nog steeds een steeds een soort oorlog tegen de hypocriete wedstrijdwereld waar atleten hun gezondheid op het spel zetten, maar er niks voor krijgen als het fout gaat met hun gezondheid.
Hij trainde overigens nooit volgens een schema :) Rick Wayne vroeg hem ooit wat zijn schema was, dat had hij niet, zei Vic.....hij deed wat in hem opkwam.
Op de Fibo kwam die naast Yates te staan en waar die Yates makkelijk aankon kwa massa.
THE Uncrowned king of BB, terecht een fenomeen.
want hij was wel gezond bezig met zijn eigen 300+ lbs massa?
 
Beter dan Ronnie, veel betere structuur. Smallere taille, dikkere kuiten, betere plaatsing borstaanhechting. Monster.

Vind ik wel erg kort door de bocht! niemand kan tippen aan ronnie in ze goeie tijd
 
Hoe willen jullie hem vergelijken met ronnie in zijn top dan die jaren er tussen kwam hij zeker niets aan ofzo echt stom zelfde dat je jaren 80 bbers met nu vergelijkt
 
We zullen nooit weten wat ie had gewonnen, want hij deed geen wedstrijden
 
Back
Naar boven