AndroidHealthClinic

SMTL Overhead Challenge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nice comp voor de overhead monsters in limburg !
 
Mooi mannen! Thanks David!! En spoor die didi maar aan! Van jou weet ik toch dat je diezelfde ochtend besluit om mee te doen ;)

correctie, de avond ervoor als jij belt om te zeggen dat er te weinig deelnemers zijn :p
 
Als er een Belg meedoet waarmee ik mee kan rijden, wil ik ook meedoen. Zoniet, weet ik niet hoe ik daar in's hemelsnaam moet geraken :p
 
Als er een Belg meedoet waarmee ik mee kan rijden, wil ik ook meedoen. Zoniet, weet ik niet hoe ik daar in's hemelsnaam moet geraken :p

als je nu eens je katten laat verder kweken, veel whey geeft en laat meetrainen, dan kan je tegen dan met de kattestrijdwagen gaan!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:roflol:

Bedankt voor de tip David :p
 
Ik doe ook wel mee :D lijkt me leuk! Hoop dat ik ook met iemand mee kan rijden :o
 
Als er een Belg meedoet waarmee ik mee kan rijden, wil ik ook meedoen. Zoniet, weet ik niet hoe ik daar in's hemelsnaam moet geraken :p

Mocht je met niemand mee kunnen rijden dan zorg ik wel dat je eventueel bij Maastricht treinstation opgepikt wordt. Tenminste als je graag mee doet!
 
Klinkt zeer leuk zo'n wedstrijdje :)

Daar gaan we eens moeten over nadenken...
 
Klinkt zeer leuk zo'n wedstrijdje :)

Daar gaan we eens moeten over nadenken...

Wat nadenken? Doen verdorie! Die bodybuilding-wedstrijd is toch pas over drie maand?
 
Als je het zo brengt david, dan zet ik u ook wel op de lijst! Die presses van jou die blijven er wel in zitten ;) En didi, het zou leuk zijn om je er bij te hebben! Je zou niet misstaan. Vergeet niet niet hoe je excelleerde de vorige keer in het Limburgse land!!
 
Laatst bewerkt:
Wat, Mike is zwaarder dan Gijs? Wat heb ik nog meer gemist?
 
iedereen is zwaarder dan gijs (niet sterker though)

ik vind het cool dat mensen als gijs en dominique moonen in de -100 zitten, dan is het echt een "lichter bw" klasse ipv "lichtere" klasse
 
Wat, Mike is zwaarder dan Gijs? Wat heb ik nog meer gemist?

Ik weet niet, mijn 3e keer finale sterkste man van NL? Mijn titel sterkste man van NL -105? Of mss mijn 450 yoke met een bw van 103kg?;)
 
daarnaast is mike natuurlijk een genadeloos beest
 
Ik weet niet, mijn 3e keer finale sterkste man van NL? Mijn titel sterkste man van NL -105? Of mss mijn 450 yoke met een bw van 103kg?;)

Ik weet nog wel toen ik net op DBB zat ik net 20kg achterliep op mike op de grote 3. Was ik maar door blijven bulken
 
Mocht je met niemand mee kunnen rijden dan zorg ik wel dat je eventueel bij Maastricht treinstation opgepikt wordt. Tenminste als je graag mee doet!

Zou natuurlijk ideaal zijn :D Schrijf me dan maar in! Gezien de overige deelnemers maak ik geen kans, maar is een mooie gelegenheid om een paar nieuwe PR's te zetten :)

edit: in de -105kg uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Zou natuurlijk ideaal zijn :D Schrijf me dan maar in! Gezien de overige deelnemers maak ik geen kans, maar is een mooie gelegenheid om een paar nieuwe PR's te zetten :)

edit: in de -105kg uiteraard.


Mooi kerel, ik zet je er bij. Rijden andere belgen ook dan mag je natuurlijk ook met hen carpoolen. Een wedstrijd is altijd om een winnaar aan te kunnen wijzen, maar nog belangrijker om je zelf te verbeteren. En dat laatste willen we juist met deze wedstrijd!

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 09:17 ----------

Waar blijft de piraat? Die kan natuurlijk niet ontbreken, zelf met 1 arm zou hij niet ontbreken ;)
 
Ik denk dat je Frank ook wel erbij kunt zetten. Als er geen doden vallen wil hij hier wel bij zijn in de -105.
 
Back
Naar boven