AndroidHealthClinic

Voedingsschema graag commentaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kikkers eten!!! yummie!!
 
Aangepast klik even op link voor het schema
 
Bij mij werkt die nog niet.
 
Hier doet hij het gewoon klik op link en dan verschijnt het schema
 
Wat is je doel? Ik vind de meeste maaltijden maar magertjes 30 gram brinta als ontbijt? Roggebrood mag weg gewoon volkoren brood. Banaan zou ik bij 1e maaltijd pakken. Ontbijtkoek ook eruit gooien, slaat nergens op. Ook kwark ipv yoghurt voor het slapen gaan en die tonijn is dan overbodig. Dit is wat ik even snel gezien heb.
 
Wat is je doel? Ik vind de meeste maaltijden maar magertjes 30 gram brinta als ontbijt? Roggebrood mag weg gewoon volkoren brood. Banaan zou ik bij 1e maaltijd pakken. Ontbijtkoek ook eruit gooien, slaat nergens op. Ook kwark ipv yoghurt voor het slapen gaan en die tonijn is dan overbodig. Dit is wat ik even snel gezien heb.

Waarom?

Ik snap niet waarom je het ontbijt niet gewoon bij Brinta en whey houdt ipv zoveel verschillende producten.
 
Die 30gram is om de brinta niet te dik te maken. en kwa kleine maaltijden ik kom aan mijn 3000kcal dus daar zie ik het probleem niet van in.

Kwark eet ik niet vandaar die magere yoghurt icm tonijn.

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 19:22 ----------

Waarom?

Ik snap niet waarom je het ontbijt niet gewoon bij Brinta en whey houdt ipv zoveel verschillende producten.

Dat klopt ind mss gewoon wat groter bord brinta icm whey

en roggebrood wou ik gewoon laten staan of is volkoren zoveel beter?
 
Wat vindt je zelf van de ontbijtkoek?

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 19:22 ----------

en roggebrood wou ik gewoon laten staan of is volkoren zoveel beter?

Niks mis met roggebrood. Veel vezels, en volgens mij is dat altijd 100% natuurlijk in tegenstelling tot veel volkorenbrood (vol met e-nummers tegenwoordig).
 
Ontbijtkoek was eigenlijk bedoelt voor de snelle suikers na de training
 
Kun je beter voor dextrose kiezen, of nog beter Waxy Maize of Vitargo.
Die ontbijtkoek is het gewoon net niet..
 
Ga ind voor de dextrose na de training, voor de rest nog opmerking?

Zoals theAce zei mss beter om ontbijt was simpelere te houden maar denk dat ik een halve liter melk + brinta + nog eens 250ml water+whey niet weg krijg zo vroeg, vandaar dit ontbijt.
 
Persoonlijk zou ik alles simpel proberen te houden. Waarom 's avonds nog een halve liter yoghurt met je tonijn? En waarom geen naturel tonijn?
Veel rijst ook, 150 gram. Dat is ongekookt gewogen, en gekookt is dat echt een grote hoeveelheid. Op zich niet erg, maar krijg je dat makkelijk weg?
 
Kun je beter voor dextrose kiezen, of nog beter Waxy Maize of Vitargo.
Die ontbijtkoek is het gewoon net niet..
Mja weet niet waarom ik geef dan liever de voorkeur aan gewoon volkoren brood. Het leifst eigenlijk helemaal geen brood, maar dat terzijde. Ontbijtkoek is het gewoon niet inderdaad.
 
Die halve liter yoghurt + tonijn was eigenlijk om nog een flinke portie eiwitten voor het slapen gaan binnen te krijgen.

Die rijst is bereid gewogen,maak meestal voor een week vooruit en dan verdeel ik het in zakjes a 150gram dus dan is het goed te doen.
 
Magere kwark (naturel!), of meer tonijn. Wat ook lekker is is Night Protein. :meal:

Rijst bereid gewogen, en voedingswaarde van onbereide rijst? Dan kom je veel lager in je kcals...
 
Rijst gekookt gewogen vind ik niet zo handig, de vochtopname is nooit hetzelfde...
 
Heb het aangepast heb nu de voedingswaarde van bereide rijst en kom nu 400kcal te kort:P wordt dus nog even opvullen
 
Rijst gekookt gewogen vind ik niet zo handig, de vochtopname is nooit hetzelfde...

Dit is precies waarom je het onbereid weegt!
En de voedingswaarde in het schema zijn van onbereide rijst. Dat is per gewicht natuurlijk veel calorierijker. Zo klopt het schema dus niet eens!

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 19:44 ----------

Je hebt 'm door zie ik. :thumbs:
 
Back
Naar boven