MuscleMeat

Weinig vet veel bukspiertraining gezond eten maar geen sixpack? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

superman123

Cool Novice
Lid geworden
6 aug 2011
Berichten
31
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Halloo ik zit als een jaar onder kickbox en ga bijna elke dag naar de training. en die trainingen zijn niet bepaald makkelijk en je bent echt kapot na die training en we doen tussendoor ook een beetje krachttraining nameklijk sit-ups en push-ups.

nou lijkt het me wel leuk om een wasbordje te hebben omdat het mooi is en het geeft je ook een sterk uiterlijk bijvoorbeeld bij een wedstrijd en je buik is ook echt sterker. maar ik heb niet zo een sterke buik en ik doe zoveel crunches thuis en bij de sportschool en ik eet gezonde dingen. en ik doe veel cardio dus ik verbrand ook nog eens vet. Mijn vetpercentage is trouwens 9% en ik zie alleen mijn buikspieren als ik aanspan maar niet zo goed. Maar ik wil graag dat je ze ook ziet als ik niet aanspan en dat je ze goed kan zien.

Wat kan ik nog meer doen om een six-pack te krijgen?
misschien kan iemand mij vertellen wat ik fout doe :D?
 
ga bulken, zomer is toch bijna voorbij..
en dan volgend jaar voor de zomer cutten voor jou 6pakket.

of pindkaas:)
 
Echte krachttraining, 20, of zelfs 50+ reps krijg je geen grotere (echt) sterkere spieren van. Krachttraining gaan doen, squatten, deadliften, zware crunches, daar krijg je sterke buikspieren van :)
 
ga bulken, zomer is toch bijna voorbij..
en dan volgend jaar voor de zomer cutten voor jou 6pakket.

of pindkaas:)

jaah weet ik maar het maakt me niet uit dat de zomer bijna voorbij is want ik doe niet zo zware krachttraining gewoon een beetje omdat ik vaak hoor dat het slecht voor je groei is als je te zwaar doet ik ben nog 15
 
jaah weet ik maar het maakt me niet uit dat de zomer bijna voorbij is want ik doe niet zo zware krachttraining gewoon een beetje omdat ik vaak hoor dat het slecht voor je groei is als je te zwaar doet ik ben nog 15

Fout
 
jaah weet ik maar het maakt me niet uit dat de zomer bijna voorbij is want ik doe niet zo zware krachttraining gewoon een beetje omdat ik vaak hoor dat het slecht voor je groei is als je te zwaar doet ik ben nog 15
Ik betwijfel of ik langer was geworden als ik geen KT deed.
 
Ik betwijfel of ik langer was geworden als ik geen KT deed.

ahahahahh maar het maakt me toch een beetje zorgen als ik het zo vaak hoor dan moet er toch wel iets van waar zijn :)
 
Als 50 mensen zeggen dat koeien kunnen vliegen, maakt het het dan ook waar?
 
Je staat niet op 9%.

ik weet niet of je gelijk hebt maar het kan wel ik heb trouwens niet echt proffesioneel getest maar gewoon via internet
 
Op 63 kilo heb je sowieso amper spieren om te zien ;)
 
Op 63 kilo heb je sowieso amper spieren om te zien ;)
hoe bedoel je :) moet ik juist meer buikspieren trainen om zwaarder te worden of juist veel eten om zwaarder te worden?
 
hoe bedoel je :) moet ik juist meer buikspieren trainen om zwaarder te worden of juist veel eten om zwaarder te worden?

Eerst een jaar veel eten om spieren te kweken, dan tegen de zomer eventueel het vet eraf trainen.

en cruches ZWAAR doen op 8-15 reps, daar krijg je grotere buikspieren van, en niet elke dag, maar 1 a 2 keer per week. Gewoon trainen zoals je al je andere spiergroepen zou trainen.
 
Eerst een jaar veel eten om spieren te kweken, dan tegen de zomer eventueel het vet eraf trainen.

en cruches ZWAAR doen op 8-15 reps, daar krijg je grotere buikspieren van, en niet elke dag, maar 1 a 2 keer per week. Gewoon trainen zoals je al je andere spiergroepen zou trainen.

tjah maar dan neem ik weer risico dat het niet lukt om het vet eraf te trainen hihi :D
 
tjah maar dan neem ik weer risico dat het niet lukt om het vet eraf te trainen hihi :D

= skinny sixpack ;)

En wat voor toegevoegde waarde heeft een sixpack nou weer? :rolleyes:

(Als je maar een beetje slank bent sta je er al beter bij dan 90% van de bierzuipende studenten straks ;))
 
ik ben juist iets van 7 cm gegroeid toen ik serieus begon met krachttraining heeft waarschijnlijk niks met de krachttraining te maken maar laat wel zien dat je gewoon doorgroeit.
 
Stats: M 2m30 160kg 1%

Je bent 2m30 wat wil je nog meer groeien? :)
 
Laat me raden, je traint meer dan 1/2x per week je buikspieren? omdat je denkt: hoe meer hoe beter.
 
Back
Naar boven