AndroidHealthClinic

Dianabol of Anavar

Bezoekers in dit topic

Bestaat niet met waarde 0. Dan is het geen AAS, maar de wonder sarm waar ze al jaren achter zoeken. Tot nu toe hebben ze die nog niet gevonden. Het kan ook inderdaad buiten de receptor werken, maar dat maakt de waarde nog niet 0. En die androgene waardes zijn met oude metingen gedaan. Velen zijn foutief op anabole en androgene waarde.

Neem gewoon anavar, dat is het veiligstste en winst is ongeveer hetzelfde. Alleen zonder die kilo's vocht die je nadien toch verliest.

Anavar met Finasteride dan?
 
Anavar doet niks met het 5a-reductase enzyme.
 
Klopt. Gewoon anavar zonder iets bij.
 
Hoe zit het met de nakuur na een paar weken var? Ik lees hierover zoveel verschillende dingen. Wil het nu weleens echt weten.
 
Is niet nodig bij anavar, afhankelijk van je dosis en lengte van kuur. Het onderdrukt maar via 1 weg en is dus beperkt in gewone dosis en lengte van kuur. Langer als 6 weken wordt niet gedaan en in principe mag de dosis niet te hoog zijn.

Ik raad altijd aan te beginnen met 4 weken op 30 mg/dag, zonder nakuur.
 
Is niet nodig bij anavar, afhankelijk van je dosis en lengte van kuur. Het onderdrukt maar via 1 weg en is dus beperkt in gewone dosis en lengte van kuur. Langer als 6 weken wordt niet gedaan en in principe mag de dosis niet te hoog zijn.

Ik raad altijd aan te beginnen met 4 weken op 30 mg/dag, zonder nakuur.

Volgens mij merk ik dan niks? ik weeg rond de 100 kg en voor een eerste kuurtje zou 50 mg per dag gedurende 5 weken niet beter zijn?
Moet ik dan wel een nakuur erbij doen?
 
Ken er boven de 100 kg die resultaat hebben met lagere doseringen en ook bij deze blijven. Probeer maar eens 30mg voor 4 weken, ben vrij zeker dat je resultaat hebt. En als je meer wil kan je de volgende kuur verhogen.

Hangt allemaal van je genetica af en moet zeggen er zijn maar weinigen die slecht reageren op deze doseringen.
 
Laatst bewerkt:
Ken er boven de 100 kg die resultaat hebben met lagere doseringen en ook bij deze blijven. Probeer maar eens 30mg voor 4 weken, ben vrij zeker dat je resultaat hebt. En als je meer wil kan je de volgende kuur verhogen.

Hangt allemaal van je genetica af en moet zeggen er zijn maar weinigen die slecht reageren op deze doseringen.

Meen je dat nu?
bye the way: moet je nakuren op een dosis van 50 mg?
 
Yep.
Je moet niet naar je dagdosis daarvoor zien, maar naar de weekdosis. Dat is 350mg per week dan. Er is geen omzetting naar oestrogeen, maar wel onderdrukking via de androgeenreceptor. Vanaf 200mg en langer dan 4 weken raad ik wel een nakuur aan. De dag na je laatste inname (mag ook een paar dagen tussen zitten) 50mg clomid, 10 dagen lang.

Maar dat kan je in principe zelf aanvoelen. Als je je niet slechter voelt na je kuur en teelballen zijn op formaat dan is het niet nodig in principe.
 
Laatst bewerkt:
Yep.
Je moet niet naar je dagdosis daarvoor zien, maar naar de weekdosis. Dat is 350mg per week dan. Er is geen omzetting naar oestrogeen, maar wel onderdrukking via de androgeenreceptor. Vanaf 200mg en langer dan 4 weken raad ik wel een nakuur aan. De dag na je laatste inname (mag ook een paar dagen tussen zitten) 50mg clomid, 10 dagen lang.

Maar dat kan je in principe zelf aanvoelen. Als je je niet slechter voelt na je kuur en teelballen zijn op formaat dan is het niet nodig in principe.

Doet mg per dag wel uberhaupt iets met je teelballen? is nolvadex ook niet goed voor een nakuur?
 
Back
Naar boven