MuscleMeat

Misvormde borsten, hulp en advies aub

Bezoekers in dit topic

compela22

Cool Novice
Lid geworden
6 aug 2011
Berichten
85
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
84kg
Beste bb'ers

ik ben nieuw op dit forum en ik ben ook pas begonnen met fitnessen.
Ik fitness nu ongeveer een 3 weken.
Mijn gewicht is 90 a 92 kilo en ben 1m 80


Mijn probleem is mijn borsten, zoals jullie op de foto's kunnen zien heb ik misvormde borsten. Mijn tepels wijzen naar buiten, dit heeft te maken in onze familie(erfelijk) mijn vader en mn ooms hebben het ook terwijl ze raar genoeg dun zijn. Ik ben naar de dokter gegaan en wat echo foto's laten nemen en wat blijkt, overtollig vetweefsel.

Operatie wil ik niet, ik wil dit probleem zelf oplossen en hard voor werken
Strakke t-shirt kan ik helaas niet aan wegens schaamte, mijn tepels (punt vorming) steken opvallend uit. Terwijl de bovenkant van mijn borstkas wel hard is.

(Ik heb vroeger toen ik 15 was tot me 17 jaar aan fitness gedaan, nooit borst getraind en nu 5 jaar later wat aangekomen)

Mijn vraag is welke oefeningen/trainingen kan ik het beste doen?
Kunnen jullie duidelijke informatie geven, liefst met plaatjes als het kan maar uitleg zelf waardeer ik enorm!




---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 23:41 ----------

Ik probeer foto's te plaatsen (jpg) maar gek genoeg upload die het niet

DSCF0239.jpg


DSCFss0240.jpg


DSCF0sss243 2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Puffy nipples bedoel je ? En ik zie geen foto's kerel. Zijn ook geen specifieke oefeningen om dit te fixen dacht ik , gewoon lager gaan in vet % en wachten totdat je borst groter en groter wordt.
 
Ja beste vriend ik probeer foto's upteloaden maar het lukt me niet
 
Gelukt, heb nl de foto's qua bestand grootte verkleind
 
Trainen trainen trainen, vet kwijt raken. Is het dan nog niet weg, dan voor een oplossing zoeken, nu ziet het er gewoon uit zoals het er bij de meeste dikkere mensen uitziet.
 
Trainen trainen trainen, vet kwijt raken. Is het dan nog niet weg, dan voor een oplossing zoeken, nu ziet het er gewoon uit zoals het er bij de meeste dikkere mensen uitziet.


Trainen, bedoel je daarmee kracht of cardio?
 
Combinatie denk ik. Kracht en massa opbouwen, plus cardio om je vetpercentage wat sneller naar beneden te halen! Al zullen er vast wel mensen zijn die er meer verstand van hebben dan ik, maar zo zou ik het doen.
 
Jaa tnx , ik begin een beeld te krijgen...
iemand anders nog enige tips?
 
Laatst bewerkt:
Je kan het beste gaan cutten.

Lees de sticky daarvan door als je het nog niet geleest heb ;p.

succes.
 
doe 3 keer per week fullbody ma,wo,vrij .... 3 sets 8 reps ... na je krachttraining 1uur cardio
 
Full body, dus bovenbenen kuit billen rug armen buik... en dan 1 uurtje cardio

wat bedoel je precies met 4 sets 6 reps

ik weet wel wat sets is maar reps?


vriendelijk bedankt alvast voor je tips
 
reps = repetitions = herhalingen

Imo heb je geen misvormde borsten zoals je in de titel aangeeft.

Ik zou zoals de rest al zegt, fullbody trainen, cardio na je krachttraining doen en een goed voedingsschema opstellen zodat je kan gaan cutten = vet verliezen.

Dan komt alles wel weer op zijn plek terecht.

Vergeet ook niet dat de tepels bij iedereen anders staan, bij sommige staan ze naar onder gericht, bij andere staan ze meer op de borst als je snapt wat ik wil zeggen, daar kan je imo zelf niets aan veranderen.

Een jaartje serieus trainen en je zal al heel goed resultaat moeten hebben.
 
Jaa ik snap het wat je bedoel over dat tepel gebeuren..

ik gebruik nu als supplementen isolaat perfection van bodyenfitshop.nl
en wat crack v3
Zal ik nog andere supps gebruiken om sneller vet te branden?

ik zal maandag woensdag en vrijdag uurtje fullbody training doen en daarachter half uurtje drie kwartier joggen/fietsen.

qua eten ligt het wat lastiger. Smorgens neem ik meestal 40 gram eiwit (om spierafbraak tegen te gaan) middag nog eens een 40 gram (ook voor en na mijn krachttrainingen)
krachtraning doe ik meestal in de middag omdat ik constant snachts werk

smorgens 40 gram eiwitshake + 2 gekookte eieren + boterham met kaas/kipfile

middag neem ik 1 sneetje boterham met kipfilet, en wat fruit

savonds avondeten is meestal veel salades en vlees

tijdens het werkt water, fruit, 1 boterham met kaas

is dit ongeveer de goeie weg of is het totaal mis?
 
je onderhoud berekenen, ga daar wat onder zitten. Zorg dat je veel kcals uit eiwitten haalt, lees: teer vooral op eiwitten. Inderdaad krachtraining en vervolgens cardio. Hoeft niet perse fullbody, split zou ook kunnen. Zou rond de 300 gram eiwitten gaan zitten per dag. Vermijd snelle suikers,verzadigde vetten. Succes
 
Je borsten zijn niet misvormd, je hebt gewoon tieten omdat je vetpercentage te hoog is.

Zwaar gaan cutten is de enigste boodschap. Ga naar 10% en volg vanaf dan een clean bulk dieet ;)
 
Ik laat de andere spiergroepen nu even buiten beschouwing, ff puur gericht op je borst;

first of all; idd gaan cutten, je percentage is gewoon te hoog.

ten 2e; je borst training eens een goeie boost geven, met nadruk op boven- en binnenkant borst.

dat wil zeggen;

Schuin bankdrukken

schuin dumbbelle drukken

dumbbell flye*

cable cross*

vlak bankdrukken

vlak dumbbell drukken



* deze oefeningen kun je uitvoeren met de FST-7 methode;

7 sets, 15 reps per set, max 30 seconden rust tussen de sets. nu zul je het gevoel gaan ervaren van 'opgepompt' raken. kies dan ook een gewicht waarmee je de 15 reps haalt! je mag tijdens de '7' max 2x het gewicht verlagen.

Hard werken is veel succes! je krijgt het niet voor niks
 
Het kan zijn dat je gyno hebt, maar dat is moeilijk te zeggen nu je vet zo hoog is. Ik zou zoals de rest al aangeeft eerst zorgen dat je op een gezond vetpercentage komt en dan kijken wat er nog van over is. Mochten ze er toch nog zitten zou ik een letro/femera kuurtje doen en als dat niet helpt operatie.
 
Bedankt voor de info mensen, waardeer ik enorm!!!

Ik moet dan maar eens meer tijd besteden aan borst trainingen, armen buik rug en dan nog eens vervolgens cardio,

ik ben nu al 2 a 3 weken aan het opletten dat ik geen suiker en verzadigd vet eet (troep)
Ben vooral gezond aan het eten nu.

Ook doe ik 1x per week vettig avond eten, is dat goed of slecht ?

na een maandje of 3 zal ik weer nieuwe foto's uploaden om de resultaten te bekijken
 
en hoe kan ik mijn onderhoud berekenen ? kan ik ook zelf mijn vet percentage meten en hoe doe ik dat?

tnx
 
Back
Naar boven