MuscleMeat

Whey in soep? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MX251088

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 apr 2011
Berichten
283
Waardering
2
Lengte
1m81
Hey,

ik vroeg mij af of het kwaad kan als men whey mengt in groentesoep bijvoorbeeld???

groetjes
 
Kan geen kwaad nee. Het enige 'nadeel' is dat de opnamesnelheid van je whey wat kan vertragen.

Maar waarom zou je ooit whey met soep willen mengen?
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt me echt vreselijk ranzig :p.
 
Ik zou eerder adviseren om de soep gewoon soep te laten en de whey in je pannekoeken te verwerken... lijkt me fijner
 
belachelijkste voorstel ooit
 
Heb laatst tomatensoepwhey gezien. Je moest gewxoon warm water toevoegen, en je had een shake met tomatensoepsmaak. No shit.
 
Wat een onzin! Maar je moet doen wat jij lekker vind..
 
lijkt me niet echt te kanen maar je moet doen wat je niet laten kunt! jammie, whey delicious appeltaart soep!
 
hoezo nou weer met soep wrm zo moeilijk altijd
doe gewoon met melk of anders water
 
Is de de temperatuur dan niet funest voor de eiwitjes? Dacht ergens gelezen te hebben dat eiwitten boven een bepaald temp. hun vorm / moleculaire verbinding verliezen?,, (o.i.d.)
 
Ik zou eerder adviseren om de soep gewoon soep te laten en de whey in je pannekoeken te verwerken... lijkt me fijner

Serieus?????? Kunnen we whey als suikervervanger gebruiken bij pannenkoeken?

Smaakt dat lekker?

Als het echt kan en geen kwaad kan wil ik dat ook doen,

nog meningen van anderen hierover? :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 00:41 ----------

Kan geen kwaad nee. Het enige 'nadeel' is dat de opnamesnelheid van je whey wat kan vertragen.

Maar waarom zou je ooit whey met soep willen mengen?

Hey kerel,

ik heb respect voor je reactie, alvast dankjewel,

waarom ik whey met soep wil mengen?

Omdat ik eerlijk gezegd een tijdje elke ochtend 130gr havermout met 500ml warme groentensoep at/dronk

En ik vond dit best wel lekkerrr eerlijk gezegd, dus geen zever, smaak verschilt uiteraard! maar ik vond het lekker en eetbaar, dus...

daarom vroeg ik of ik bij deze combinatie ook nog eens whey kan/mag toevoegen, zo lang het geen kwaad kan???
 
Serieus?????? Kunnen we whey als suikervervanger gebruiken bij pannenkoeken?

Smaakt dat lekker?

Als het echt kan en geen kwaad kan wil ik dat ook doen,

nog meningen van anderen hierover? :rolleyes:


Je moet het toevoegen in je beslag.
 
daarom vroeg ik of ik bij deze combinatie ook nog eens whey kan/mag toevoegen, zo lang het geen kwaad kan???

Nou, dat kan het dus niet. Als jij dat lekker vindt: doen. :thumbs:
 
Kan geen kwaad, maar lijkt me vreselijk smerig. Misschien kan je het 't beste met een naturel smaak proberen.
 
hehehe, smaak verschilt blijkbaar heel erg zo te zien :D
 
Whaha! Ik lees deze topic en lig helemaal dubbel hier op mn werk! :roflol:

Hoe krijg je het ooit in je gedachte om whey met groentesoep te willen mengen?! Zou echt nooit in me opkomen zoiets! :p :D
 
Laatst bewerkt:
door de soep is niet al te best, je kunt het beter door je aardappelpuree doen.
 
Back
Naar boven