XXL Nutrition

genant probleem fysio

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoody

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2010
Berichten
20.331
Waardering
4.832
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Hmmm, ik ging vrijdag naar de fysio voor mijn been, het was een vrouw rond de 25-26 jaar die me hielp... ik moest dus mijn broek uittrekken en elleen mijn boxer aanlaten en op een raar bed lichen. Ze deed dus oefeningen met mijn been (rek en strek oefeningen etc) en het viel mij op dat ze steeds naar mijn boxer keek, ze stond namelijk steeds aan het eind van het bed voor mijn benen zegmaar, maarja dacht er verder niet veel bij na...

Maar toen ik thuis de oefening deed lichend op de grond voor een spiegel... merkte ik dat de pijp van mijn boxer VOLLEDIG open was, en je letterlijk ALLES kon zien OMFG! mijn zaakje hing er zowat uit serieus, en ik denk dus dat die vrouw heel de tijd naar mijn lul had zitten kijken...(omdat ze steeds naar mijn boxer keek..). Nu heb ik dus donderdag weer een afspraak... en ik weet echt niet wat ik moet doen, omdat dit best awkward is. durf haar niet aan te kijken nu denk ik
 
Haha dat is toevallig, want ik ging vrijdag naar de fysio voor mijn been, het was een vrouw rond de 25-26 jaar die me hielp... ik moest dus mijn broek uittrekken en elleen mijn boxer aanlaten en op een raar bed lichen. Ze deed dus oefeningen met mijn been (rek en strek oefeningen etc) en het viel mij op dat ze steeds naar mijn boxer keek, ze stond namelijk steeds aan het eind van het bed voor mijn benen zegmaar, maarja dacht er verder niet veel bij na...

Maar toen ik thuis de oefening deed lichend op de grond voor een spiegel... merkte ik dat de pijp van mijn boxer VOLLEDIG open was, en je letterlijk ALLES kon zien OMFG! mijn zaakje hing er zowat uit serieus, en ik denk dus dat die vrouw heel de tijd naar mijn lul had zitten kijken...(omdat ze steeds naar mijn boxer keek..). Nu heb ik dus donderdag weer een afspraak... en ik weet echt niet wat ik moet doen, omdat dit best awkward is. durf haar niet aan te kijken nu denk ik
 
Die meid is best wel wat gewend hoor.
Niets aan de hand ;-)
 
Haha dat is toevallig, want ik ging vrijdag naar de fysio voor mijn been, het was een vrouw rond de 25-26 jaar die me hielp... ik moest dus mijn broek uittrekken en elleen mijn boxer aanlaten en op een raar bed lichen. Ze deed dus oefeningen met mijn been (rek en strek oefeningen etc) en het viel mij op dat ze steeds naar mijn boxer keek, ze stond namelijk steeds aan het eind van het bed voor mijn benen zegmaar, maarja dacht er verder niet veel bij na...

Maar toen ik thuis de oefening deed lichend op de grond voor een spiegel... merkte ik dat de pijp van mijn boxer VOLLEDIG open was, en je letterlijk ALLES kon zien OMFG! mijn zaakje hing er zowat uit serieus, en ik denk dus dat die vrouw heel de tijd naar mijn lul had zitten kijken...(omdat ze steeds naar mijn boxer keek..). Nu heb ik dus donderdag weer een afspraak... en ik weet echt niet wat ik moet doen, omdat dit best awkward is. durf haar niet aan te kijken nu denk ik

gast dit is serieus..

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 12:17 ----------

Die meid is best wel wat gewend hoor.
Niets aan de hand ;-)

nee maar dit is echt erg, was een moment dat ze zelfs 5min lang staarde terwijl ze mijn been aan het strekken was..
 
dan doe je een strakke boxer aan problem solved?
 
Zie het probleem niet.Wou dat dat mij overkwam. Zeg dat je wat bijzonders voelt als ze je aanraakt.De rest kan jezelf wel bedenken.
 
Had je je zak wel goed geschoren of niet, anders is het helemaal big fail is big.
 
was ze lekker?
 
Als je nu een player was had je eens gelachen.

Maar je bent een saaie beta.
 
Whaha boeie.. Of heb je een klein derde beentje?
 
Denk dat je je meer moet schamen voor het feit dat 'ie niet omhoog kwam, gevalletje deca dick denk ik.
 
denk dat je je meer moet schamen voor het feit dat 'ie niet omhoog kwam, gevalletje deca dick denk ik.

:d

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 12:32 ----------

Zulke vrouwen zitten vol met stoute dromen Hoody!
 
als je echt alpha bent doe je gewoon zo'n Steve-O luipaarden string aan de volgende keer
 
Ik geloof er geen flikker van, geen enkele vrouw 'staart' 5 minuten naar een lul.


.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven