AndroidHealthClinic

Breaking News TWITTERACTIE! Maak kans op 1 vd 5 potten Protein Perfection Mix!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ga op vakantie en neem mee, protein perfection mix! is dat geen goed idee?
 
ik ga op vakantie en neem mee, protein perfection mix! is dat geen goed idee?

mooie handtekening:

Sta op en volg mij, want ik ben de verlosser...
Ik verlos u van uw maagdelijkheid.

ghehehe kom maar op! geile rotjochies!


Stats: M 50j 1m88 145kg 18%


LOL
 
ook maar even gratis reclame gemaakt! ;)
 
Dank jullie wel voor de lovende woorden! Ik heb al een paar leuke teksten voorbij zien komen. Wellicht een mooi moment om je nu bij deze community aan te sluiten mocht je nog geen account hebben en ook nog kans te maken op een prijs!

Vincent
Body En Fitshop
 
Dank jullie wel voor de lovende woorden! Ik heb al een paar leuke teksten voorbij zien komen. Wellicht een mooi moment om je nu bij deze community aan te sluiten mocht je nog geen account hebben en ook nog kans te maken op een prijs!

Vincent
Body En Fitshop

Hopelijk win ik nu wel na al die acties :)
 
ik heb wel een twitter account, en ik wil jullie best volgen...
maar ik heb echt niets met al die hipstertjes die hun account gebruiken om merken en bedrijven te promoten... dus dan maar niet winnen :)
 
ik heb wel een twitter account, en ik wil jullie best volgen...
maar ik heb echt niets met al die hipstertjes die hun account gebruiken om merken en bedrijven te promoten... dus dan maar niet winnen :)

idd, dan win je maar niet.


on topic: Vincent, vergeet vooral de mijne niet na te checken en die voor de wedstrijd rond magnificent. Geen zin om twee keer te verliezen :(
 
Speciaal voor jullie een account aangemaakt :D

Hopelijk win ik ook eens :D ben erg benieuwd naar de smaak, zat er al even aan te denken om dit mijn 'vaste' whey te maken.
 
Laatst bewerkt:
We hebben al vrij veel deelnemers en volgers maar uiteraard is er nog plaats voor meer. Tevens de ultieme kans om eens een andere proteine of smaak uit te proberen!
 
Geld deze actie alleen voor DBB of ook voor andere fora, ik zag dat jullie dezelfde actie hadden. Is het dan 5potten per fora of verdeeld over allemaal?
 
Ik heb trouwens op mijn twitter dat @Bodyenfitshopnl [text], krijgen jullie dit dan wel gewoon te zien?
 
Geld deze actie alleen voor DBB of ook voor andere fora, ik zag dat jullie dezelfde actie hadden. Is het dan 5potten per fora of verdeeld over allemaal?

Deze actie is alleen op DBB en Hyves geplaatst, leden die dit van buitenaf lezen hebben geluk. Op Hyves is het via een persoonlijk bericht gestuurd dus veel van buitenaf zal er niet bijkomen. Vijf potten voor de gehele actie.

Ik heb trouwens op mijn twitter dat @Bodyenfitshopnl [text], krijgen jullie dit dan wel gewoon te zien?

Jahoor, bedankt!

-Vincent
 
Laatst bewerkt:
Zeker 1 deelname per persoon? :p. Moet eens tijdmaken om een leuke te verzinnen. :D
 
Ik volg jullie nu ook ben niet zo creatief, dus doe niet mee met de 'prijsvraag'.. Leuk dat jullie de nieuwe media goed beginnen te gebruiken! Binnenkort ook een google+ account?
 
Ik volg jullie nu ook ben niet zo creatief, dus doe niet mee met de 'prijsvraag'.. Leuk dat jullie de nieuwe media goed beginnen te gebruiken! Binnenkort ook een google+ account?

Kunnen we inderdaad in overweging nemen, alhoewel ik daar niet erg bekend mee ben. Bedankt!

Waar blijven die hippe DBB-Twitteraars? :D

-Vincent
 
Kunnen we inderdaad in overweging nemen, alhoewel ik daar niet erg bekend mee ben. Bedankt!

Waar blijven die hippe DBB-Twitteraars? :D

-Vincent
Laat maar horen als je een uitnodiging wil! :cool:
 
Back
Naar boven