MuscleMeat

Creapure of Ethyl esther (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik gebruik de ethyl esther, vind m erg goed.
moet er bij zeggen dat ik geen ervaring heb met de creapure

ik heb ff snel gekeken, maar die creapure is eigenlijk gewoon een monohydraat?

dan is de keus snel gemaakt lijkt mij
 
Laatst bewerkt:
Al bedankt voor de reacties!

Wat is monohydraat eigenlijk, Sandows als je me kunt uitleggen waarom je ethyl esther verkiest boven Creapure
 
Kan je wat concreter zijn? :D
Hoe komt het dat Creapure eigenlijk maar gewoon monohydraat is, volgens wat ik gelezen heb is Creapure gewoon pure creatine. iets heel anders dan monohydraat, ik weet zelfs niet wat monohydraat is?

Beter Peanut?:)
 
Al bedankt voor de reacties!

Wat is monohydraat eigenlijk, Sandows als je me kunt uitleggen waarom je ethyl esther verkiest boven Creapure

creapure ken ik opzich niet, maar als ik ff de beschrijving las, dacht ik dat het toch "gewoon"een monohydraat is.

de ethyl esther ( 1 van de ik geloof 6 verschillende creatines) heeft een aantal heel duidelijke voordelen.

een paar ervan;
99% wordt direct opgenomen, je hebt geen opbouw afbouw en tussentijdse onthoudingsfase, weinig tot geen neiging om vocht vast te houden (plofkop) en je kunt er nog wel wat vinden als je ff googled.
tis wel duurder en heel goor.
de leverancier vanwaar ik ze heb, stopt het daarom in een capsule, dan proef je het niet.
 
creapure ken ik opzich niet, maar als ik ff de beschrijving las, dacht ik dat het toch "gewoon"een monohydraat is.

de ethyl esther ( 1 van de ik geloof 6 verschillende creatines) heeft een aantal heel duidelijke voordelen.

een paar ervan;
99% wordt direct opgenomen, je hebt geen opbouw afbouw en tussentijdse onthoudingsfase, weinig tot geen neiging om vocht vast te houden (plofkop) en je kunt er nog wel wat vinden als je ff googled.
tis wel duurder en heel goor.
de leverancier vanwaar ik ze heb, stopt het daarom in een capsule, dan proef je het niet.

Allemaal verkooppraatjes.

Mono >>>> CEE.
 
Creatine werkt voor mij in geen enkele vorm. imo is het een gehypt product, waardoor mensen denken dat het een of ander wondermiddel is. :p
 
Van CEE is bewezen dat het geen **** doet en je lichaam het vrijwel gelijk omzet in creatinine.
Veel plezier met je super ultra *NEW* lethal hardcore testoboosting creatine soorten.
 
Creatine werkt voor mij in geen enkele vorm. imo is het een gehypt product, waardoor mensen denken dat het een of ander wondermiddel is. :p

Je hebt gelijk dat creatine niet bij iedereen werkt. Bij 20-30% van de sporters werkt het niet of minder goed. Dat hangt samen met de hoeveelheid creatine die van nature al in de spieren zit. Het absolute maximum is 160 mmol creatine per kg droog spierweefsel. Extra aanbieden heeft dan ook geen zin, want vol is vol. Hoe lager het beginniveau van creatine in de spieren is hoe groter het effect van creatinesuppletie. Vooral vegetariërs kunnen extra profijt hebben van creatinesuppletie.

Ik heb het zelf ook niet op al die gehypte creatine's. Creatine Monohydraat is bewezen effectief en enorm goed onderzocht. Zie ook bijvoorbeeld:
Studie: creatine ethyl ester werkt niet.
 
Creatine werkt voor mij in geen enkele vorm. imo is het een gehypt product, waardoor mensen denken dat het een of ander wondermiddel is. :p

Dat dacht ik zelf ook altijd. Ik had in een ververleden crea monohydrate geprobeer en merkte daar toen niet al te veel van. Dit was aan het begin van mijn "trainingscarriére".
Heb daarna wat PréWO gehad, en andere vormen van crea ( CEE, Alkalyne, etc). Dit deed ook allemaal geen drol, en dacht ik ben een non responder.

Vorig jaar dacht ik na teleurstelling van die overhypte produkten ( thank god 4 samples) laat ik toch nog 1x good 'ol mono proberen.
Nu is mijn training en voeding etc natuurlijk beter, maar moet zeggen dat ik er toch wel tevreden over ben. Ik herstel sneller tussen de setjes, wat voor mij manier van trainen een dikke plus is. Heb ook iets meer kracht. Train dan ook geen BB schema.
Het is cheap en goed voor langere tijd te gebruiken bvb 12 wkn ofzo.
 
Beide zijn topproducten. Als ik naar de verkoopcijfers kijk en vraag in de winkel is CreaPure op dit moment wel de best verkochte creatine. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

maar dat komt waarsch. voor een groot deel ook door de prijs ;)
 
True, maar een scherpe prijs en kwaliteit gaan altijd samen bij ons. :D

-Leon

kunnen jullie alsleverancier niet met (onafhankelijke) (test)resultaten komen die aantonen dat creatine wel degelijk (kan) werk(en)t?

ook wat betreft de vergelijkiong waar het in dit topic over gaat, mono versus cee?

zou iig voor mijzelf weleens aardig zijn om te zien waar ik nu eigenlijk mn geld aan uitgeef :D

en voor jullie ook goed natuurlijk ;)
 
Back
Naar boven