Fitness Seller

Verkocht homegym spullen! Van alles wat! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi spul allemaal zeg. Heb je een beetje een richtprijs voor het rack en de dumbels?
 
Van waar ben je? Als het niet te ver is neem ik je powerrack over en evenuteel bench met gewichten in één koop.

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 14:11 ----------

Ik zie net dat je van Friesland komt. Ikzelf ben van Vlaanderen...jammer.

Anders kocht ik zeker je boeltje over :)
 
Mooi spul allemaal zeg. Heb je een beetje een richtprijs voor het rack en de dumbels?
Nou ik hoef er niet de hoofdprijs voor. Dus zeg 150 voor het rack en 75 voor de db´s dan is het goed. Van zo´n lage prijs valt uiteraard niks af te dingen.
 
Wat wil je voor het bankje hebben?
 
75 euro
 
Ik zal even overleggen met mijn pa.
 
Oke ik hoor het wel.
 
150 voor het powerrack? Mooie prijs!

Wat wil je voor die T-bar adapter? Ik woon in Drachten dus kan het snel ophalen als t nodig is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
150 voor het powerrack? Mooie prijs!

Wat wil je voor die T-bar adapter? Ik woon in Drachten dus kan het snel ophalen als t nodig is.
25 euro:)

Ik reken idd niet zulke hoge prijzen. Ik maak er liever iemand blij mee die er echt wat aan heeft.
 
Weet niet of je m'n pm hebt gehad maar ik wil die bands wel erg graag! Wat wil je ervoor hebben
 
Ik heb je een pm gestuurd.
 
WOW! :eek:

tis dat je aan de andere kant van t land woont, anders...........

mooi spul voor zeer scherpe prijzen.......:)
 
Al vroeg je het vierdubbele, ik zou er nog omrijden.. Helaas homegym reeds besteld.
 
Zonde ik kom net uit Sneek/Heerenveen (sneek week)

Woon zelf in Den haag, maar ga regelmatig naar Heerenveen.

wat zijn de richt prijzen voor:

Aangeboden Rubberen matten voor de sportschool/homegym

gewichthefschoenen Adidas maat 44

En heb je ook Schijven van 30 mm of is alles 50 mm ?

Groetjes,

pm mag ook
 
Ik ben wel benieuwd naar de 50kg schijven. toevallig heb ik precies ook 6x25 van die zelfde schijven! Wellicht kan ik dan Hieke vragen om ze op te halen voor me, die komt langs Joure als ze naar mij toe komt.
 
Ik ben wel benieuwd naar de 50kg schijven. toevallig heb ik precies ook 6x25 van die zelfde schijven! Wellicht kan ik dan Hieke vragen om ze op te halen voor me, die komt langs Joure als ze naar mij toe komt.
75 euro voor alle 2.

Koopje;)
 
Over de dumbbells; voor de duidelijkheid:
Zijn het twee stangen met totaal 62,5 kilo of zijn het twee stangen met elk 62,5 kilo (totaal dus 125 kilo)?

Mocht het laatste het geval zijn heb ik wel interesse
 
Damn, goede prijzen hier! Spijtig dat je zo ver weg woont. Anders had ik mijn home-gym ge-update!
 
Heb je gepm'd maar aangezien je niet antwoord zeg ik het hier even. Ik ben geïnteresseerd in de cage, maar aangezien ik vermoed dat je niet de moeite wil doen om alleen een cage op de sturen (correct me if I'm wrong), ben ik bereid om zowat de hele hoop in 1x te kopen indien de prijs meevalt en indien je zou kunnen verzenden. Ik dacht aan rembours, maar dat is bespreekbaar.
 
Back
Naar boven