MuscleMeat

Tips bijbaan?

Bezoekers in dit topic

MadRuffian91

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2011
Berichten
960
Waardering
78
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Vroeg me af wat iedereen hier als baan/bijbaan heeft. Ben namelijk dringend opzoek naar een part-time baan (ivm met het starten van een studie in sep), maar heb geen idee naar wat ik moet zoeken.

Heb al een sollicitatie ingevuld bij pathé, media markt, blokker en een of andere restaurant vorige week. Het duurt denk ik nog wel even, en ik wil niet graag wachten maar verder zoeken.

Meer tips?

Al een baan gehad bij/als:

-folderbezorger
-mcdonalds crew-member
-callcenter medewerker (beauty producten verkopen)
-albert heijn vakkenvuller
 
Programmeur.
 
Verhuizer,, doe ik nu als bijbaan en verdient goed.. 19 jaar 8 euro int uur.
heb je elke dag rug en schouder training als je een particulier moet doen (:

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 15:58 ----------

en het is superdruk in de maanden juli augustus september
 
Ik werk af en toe in een drukkerij. Verdient 114 euro per dag.
 
Ik werk af en toe in een drukkerij. Verdient 114 euro per dag.

holy fuarck, welk bedrijf is het?

Verhuizer,, doe ik nu als bijbaan en verdient goed.. 19 jaar 8 euro int uur.
heb je elke dag rug en schouder training als je een particulier moet doen (:

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 15:58 ----------

en het is superdruk in de maanden juli augustus september

heb je daar een rijbewijs voor nodig ook?
 
Niets. Lekker profiteren van ouders/familie, het liefst zo lang mogelijk nog.
 
Meedoen aan oh oh cherso :dunno:
 
Bamboe lossen. 12,50 per uur. Een ander bedrijf 40 euro per uur. Of callcenter medewerker, schijnt ook wel redelijk te verdienen.

Ah zie dat je dat al gedaan hebt...
 
werken in een fastfoodketen/ restaurant verdient ook goed hier in belgie ik krijg zoon 10,57 euro/h + bonussen
 
werken in een fastfoodketen/ restaurant verdient ook goed hier in belgie ik krijg zoon 10,57 euro/h + bonussen
In België ja, waar iedereen 3x zoveel verdient. Hier is dat meestal het minimum loon dus iets van 4 euro p u.
 
Kippen vangen. :rolleyes:
 
vast beroep: Bewakingsagent
bijberoep: portier
 
werken in een fastfoodketen/ restaurant verdient ook goed hier in belgie ik krijg zoon 10,57 euro/h + bonussen

Ook al aan gedacht,misschien zo'n chique tentje ofzo. Maar aan de andere kant al gewerkt bij McDonald's en ..het kan zo druk en chaotisch worden. Niet echt zin in :(
 
Gewoon stufi aanvragen :)
 
bij een groenvoorzieningsbedrijf beetje op een grasmaaier tuffen? lekker in de buitenlucht
 
Ook al aan gedacht,misschien zo'n chique tentje ofzo. Maar aan de andere kant al gewerkt bij McDonald's en ..het kan zo druk en chaotisch worden. Niet echt zin in :(
haha ik ken het.. maarja is tog niet erg, je moet gewoon denken aan je bankrekening of wat dacht je dat mensen betaalt worden om niets te doen.
 
Back
Naar boven