XXL Nutrition

Jeuk tussen teen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

StiffmeisterXL

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 mei 2011
Berichten
1.724
Waardering
160
Lengte
1m82
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Ik heb al 3 weken jeuk tussen mijn teen (kleine teen en die ernaast)
daardoor krab ik het telkens open dacht eerst dat het een infectie was ofzo :s maar elke keer als ik douche ( ik douche dagelijks) zorg ik nog even dat ik goed tussen me teen schoonmaak maar dat heeft dus tot zover niet geholpen.
heeft iemand anders dit al is gehad?
 
pepernoten olie op doen
 
Teenschimmel, haal bij de apotheek zalf hiervoor.
En wat je zeker niet moet doen is met te heet water wassen, altijd met koud wassen.
 
Schimmel. Waarschijnlijk "atleet voet".

Je voeten drooghouden en evt een creme vd dokter.
 
ik denk dat amputeren de enige optie is
 
Na het douchen goed afdrogen, klinkt eerder als voetschimmel (of heet dat zwemmers exceem ofzo?) Maar droog houden moet werken..
 
Ik heb ook jeuk daar. Er zit tussen mijn tenen een soort groene smurrie, maar ik laat het gewoon lekker zo.
 
Teenschimmel, haal bij de apotheek zalf hiervoor.
En wat je zeker niet moet doen is met te heet water wassen, altijd met koud wassen.
Word dit vergoed door me ziekefonds? of moet ik dan eerst langs de dokter?
Begon bij mij ook zo nu heb ik nog maar 1 been.
hahahaha ik ga echt helemaal stuk :roflol:
 
That's the word, zwemmers eczeem idd.
En kost maar een paar eurootjes.
Bel je huisarts en laat het je voorschrijven.
 
Zal hem morgen bellen heb weinig zin om op spreekuur te komen dan moet ik weer zo vroeg me bed uit
 
Had 2 maanden terug ook een soort voetschimmel. Begon helemaal te vervellen. Heb toen dagelijks me voetjes met betadine gewassen en goed afgedroogd en binnen een week was het over.
 
wat voor sokken draag je? ik heb er ook wel eens last van, maar vooral als ik 'business socks' draag ipv sportsokken (nemen zweet minder goed op)
 
bijna altijd zwarte dunne business socks en anders grijze sportsokken van umbro oid
 
ff tijdje overstappen op zwarte sportsokken dan, kijken of dat helpt. in elk geval in de gym
 
zal het proberen thanks
 
Vraag bij je apotheek om Loprox, dan is het binnen de korste keren weg.
 
doe eens normaal vito
 
Back
Naar boven