AndroidHealthClinic

Op Noordpool is het nu warmer dan bij ons (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als er een hittegolf uitbreekt kan je best een keertje spijbelen hoor :p


haha ja deed ik de vorige keer
mocht ik die uren dubbel inhalen bishes
 
haha ja deed ik de vorige keer
mocht ik die uren dubbel inhalen bishes

Je moet ook wel een goede reden opgeven, zomaar niet op komen dagen vraagt natuurlijk om problemen.
 
naar de kapper bijvoorbeeld?
 
Er zijn maar weinig landen waar men het beter heeft dan in Nederland, dus je moet inderdaad niet zeiken ;)

Klopt economisch gezien! Maar klimaat technisch is het dan weer andersom :D We hebben hier wel een goed werk klimaat :(
 
Klopt economisch gezien! Maar klimaat technisch is het dan weer andersom :D We hebben hier wel een goed werk klimaat :(

De landen met de warmste klimaten hebben 't vaak het moeilijkst, dus dan maar regen af en toe, wat ik totaal niet erg vind btw.
 
De landen met de warmste klimaten hebben 't vaak het moeilijkst, dus dan maar regen af en toe, wat ik totaal niet erg vind btw.

De droge landen ja... Zijn zat tropisch paradijsjes waar je prima kunt leven (economisch gezien). Af en toe regen vind ik ook niet erg hoor, maar weken lang bewolkt en miezerig verveelt snel!
 
De droge landen ja... Zijn zat tropisch paradijsjes waar je prima kunt leven (economisch gezien). Af en toe regen vind ik ook niet erg hoor, maar weken lang bewolkt en miezerig verveelt snel!

800px-World_map_torrid.svg.png


Ligt toch niet zoveel waar het economisch gezien voor de wind gaat, ook al zijn er wel gebieden geweest in de tropen waar het levenspeil zeer hoog lag.

Tegenwoordig is alleen Singapore, Thailand (gedeeltelijk), Maleisie (gedeeltelijk) en een gedeelte van Australië interessant of je moet op een klein eilandje in de oceaan willen wonen. Woon ik toch liever ergens in de subtropen.

Kom overigens net terug uit de tropen en ik weet nou niet of je het zo fijn zou vinden in een gebied waar het de ene helft van het jaar regenseizoen is en de andere helft eigenlijk ook. Zelfs in de drogere maanden regent het in de tropen meer dan in onze natste maanden (uitzonderingen daargelaten).
 
Laatst bewerkt:
Iedereen heeft zo zijn wensen. Met prima leven bedoel ik niet een dikke auto kunnen rijden, mooi huis etc zoals hier.. Geef ik gewoon weinig om.

Maleisie en Australië zijn idd prima landen..

EDIT: Al is Australië veels te duur :P
 
Laatst bewerkt:
Moet er ook niet aan denken in de Tropen te wonen met constant 30+ graden en regelmatig heel veel regen. Geef mij maar een subtropisch gebied waar het 's winters overdag gemiddeld een graad of 10-15 is en 's zomers een graad of 25.
 
Back
Naar boven