MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

als ze gesponsord worden lijkt het me toch wel sterk dat het fake is. Zullen hun sponsors niet kunnen waarderen:P

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 22:27 ----------

Ben jij nou ook al een Zyzz-adept?

en dat is?
 
Lol care, weet geeneens wie Zyzz is.
 
Momenteel bekijken: 32 gebruiker(s) (32 leden en 0 gasten) dit topic
Ghekegeit, Angelus, Calyptus, Daniel1986, De lauwwste, EricR, getstrong, Guess, H4rdstyle21, hoi1990, jinkazama1, kane, KEUN, Klaas2, MennoNMGN, mhl92, musashi, Nosferatu010, Reinn, Ruuub, scrained, silvester, Situation, StanozoLulz, Sunbeam, themanager55, Thommie, Timmeeh, Tjerkotjuhh, Veee, vergil
 
brb op een forum bewijzen dat het echt is terwijl je beste vriend overleden is. En zijn broer die het meteen op facebook zet hahaha

ya rly

Staat ook niks op simplyshredded over..
 
Nutri-sups Worldwide WE WILL PUT THE PROPER FORMAL UPDATE ON THIS ON OUR PAGE TOMORROW AUSTRALIAN TIME, WE ARE CURRENTLY COLLECTING ALL THE INFO ON THIS TO GIVE YOU THE MOST ACCURATE NEWS. XO

Die is wel dood dus.
 
heb ik een recht om jou te veroordelen als je moeder morgen zou sterven en jij zielig loopt te doen?

nee? dan heb jij ook het recht niet om anderen te veroordelen die net nog een graad zieliger zijn dan jou.

Jij hebt het recht mij te veroordelen angelus...

Alleen kan het me echt niks schelen :D
 
Jij hebt het recht mij te veroordelen angelus...

Alleen kan het me echt niks schelen :D

dan is het goed, zolang je geen hypocriet bent mag ik je wel:kiss:
 
begrafenis word live uitgezonden op nl 1,2 en 3 en op sbs 6 hoor ik net
 
Die is wel dood dus.

Als EricR het zegt geloof ik het. Zometeen even topic en posts doorlezen. Heb nog niks gelezen, maar leek me een trollbericht. Hopelijk heeft die vids van zn laatste avond.
 
wat is nu de uiteindelijk oorzaak?
 
wat is nu de uiteindelijk oorzaak?

Ik schat zwaar AS-gebruik, samen met clen, T3, sauna, drugs, alcohol en ms een onbekende hartafwijking.

En natuurlijk ook een grote dosis pech.
 
overdosis verkoelende drankjes in de sauna

hij schijnt ook aan de shakies te hebben gezeten
 
Back
Naar boven