Fitness Seller

eiwitten overdag. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat jij daar van Alan heb neergezet gaat over algemene voeding niet over eiwitten alleen:D
 
Ja natuurlijk, maar hij heeft het niet speciafiek over snelle of trage eiwitten toch? IK ben het er mee eens dat eerst je algemene voeding op orde moet zijn, maar daar hebben we het niet over:) Vraag maar eens aan hem hoe belangrijk de keuze en timing van eiwit is in een voorbereiding voor vele sporten.
 
Ja natuurlijk, maar hij heeft het niet speciafiek over snelle of trage eiwitten toch? IK ben het er mee eens dat eerst je algemene voeding op orde moet zijn, maar daar hebben we het niet over:) Vraag maar eens aan hem hoe belangrijk de keuze en timing van eiwit is in een voorbereiding voor vele sporten.

Nee

In conclusion, whey and casein intake immediately after resistance exercise results in an overall equal MPS response despite temporal differences in insulin and amino acid concentrations and 4E-BP1.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21045172

Alan aragon - ^That's the long way of saying, as long as you nail your total protein intake for the day, whey vs casein does not fcking matter unless you're an endurance athlete who chooses to include protein in the during-exercise drink.
 
pff, moet ik nou overal op reageren Belle? Hier adviseerd hij bv ook een snelle eiwit na de training. Is ook een manier van timing
 
Timing maakt wel degelijk uit, alleen niet zoveel als soms wordt gezegd.
 
WHEY en casseine intake immidiately after exercise
 
whey en casseine samen Belle
 
Trol je nu? ga op 2x zitten, vind je dit niet genoeg, ga je hoger, dat ga ik niet voor je schotelen, je bent inmiddels 22 jaar.. je mag jezelf diep schamen


wat ik wou weten is of die 2 gr per kilo lichaamsgewicht het minimale is ofniet?

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 20:18 ----------

verder lijkt mij het ook logisch dat je bijv na kt behoefte hebt aan eiwitten en carbs die snel verteren, dit geld ook voor s.morgen lijkt me.

als je bijv kwark eet s.morgens duurt het een tijdje voordat die opgenomen worden, en je hebt de hele nacht al zonder gezeten. lijkt mij vrij logisch ?

maar ik kan het mis hebben ?

groeten uit bulgarije
 
2gr per kilo is zat, zeker als je jong bent:D
 
wat ik wou weten is of die 2 gr per kilo lichaamsgewicht het minimale is ofniet?

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 20:18 ----------

verder lijkt mij het ook logisch dat je bijv na kt behoefte hebt aan eiwitten en carbs die snel verteren, dit geld ook voor s.morgen lijkt me.

als je bijv kwark eet s.morgens duurt het een tijdje voordat die opgenomen worden, en je hebt de hele nacht al zonder gezeten. lijkt mij vrij logisch ?

maar ik kan het mis hebben ?

groeten uit bulgarije
2 gram x lichaamsgewicht is inderdaad genoeg

Onjuist, maar goed, niet iedereen gelooft hieraan (niks tegen Ray bedoelt ;)) en denken dat je instant katabool raakt zodra je niks binnen krijgt, verder een fijne vakantie in Bulgarije !
 
2 gram x lichaamsgewicht is inderdaad genoeg

Onjuist, maar goed, niet iedereen gelooft hieraan (niks tegen Ray bedoelt ;)) en denken dat je instant katabool raakt zodra je niks binnen krijgt, verder een fijne vakantie in Bulgarije !

Oke, 2 gr per kilo is dus het minimale.

zit ik alleen nog mee dat ik dan weer zo veel carbs en vetten nodig heb om aan mijn kcal behoefte te raken van 3500 kcal. (volgens harris benedict).

mischien dan beter om wel meer eiwitten te nemen?

bedankt en komt zeker goed :)
 
Oke, 2 gr per kilo is dus het minimale.

zit ik alleen nog mee dat ik dan weer zo veel carbs en vetten nodig heb om aan mijn kcal behoefte te raken van 3500 kcal. (volgens harris benedict).

mischien dan beter om wel meer eiwitten te nemen?

bedankt en komt zeker goed :)

Ja, geen enkel problem :thumbs:
 
Lees de zin eens door.. er staat

Whey en caseïne direct na de training resulteert in een gelijke MPS reactie

De studie gebruikte geen micellar casein maar sodium caseinate dat ongeveer even snel verteerd als whey. Deze studie is dus een slecht voorbeeld om je punt kracht bij te zetten omdat de meest gebruikte vorm hier micellar casein is (die langzaam verteerd).
 
maar om ff door te gaan op dit onderwerp:

als het klopt wat beesting en frank zegt dat je gewoon je totaal aantal eiwitten moet nemen over de dag en dat timing niet belangrijk is, dan is het tog ook weer zo dat studies aantonen dat je geen eiwitten op kan slaan. 1 maaltijd bijv met 180 gram eiwitten (mijn behoefte bwx2gr) word dus lang niet alles opgenomen.

dan kun je tog wel veel beter meerdere maaltijden nemen om de opname te optimaliseren?

gr
 
maar om ff door te gaan op dit onderwerp:

als het klopt wat beesting en frank zegt dat je gewoon je totaal aantal eiwitten moet nemen over de dag en dat timing niet belangrijk is, dan is het tog ook weer zo dat studies aantonen dat je geen eiwitten op kan slaan. 1 maaltijd bijv met 180 gram eiwitten (mijn behoefte bwx2gr) word dus lang niet alles opgenomen.

dan kun je tog wel veel beter meerdere maaltijden nemen om de opname te optimaliseren?

gr

Het word wel opgenomen, alleen duurt het langer. Eiwit kan je niet uit plassen, scheten wel, dit zijn aminozuren waarvan je lichaam teveel heeft (niks erg aan verder)

@Area1990;
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=123915821

Jouw woord tegen die van Alan, succes
 
Back
Naar boven