XXL Nutrition

Veel eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Don9292

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2009
Berichten
166
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
71kg
Vetpercentage
23%
Goedenavond allemaal!

Ik heb even een hele domme vraag, maar weet even niet hoe ik het moet oplossen...

Kijk ik eet nu heel veel dingen zoals rijst met kip etc...

Maar hierdoor kom ik natuurlijk ook veel aan, hoe kan je dan toch gespierd en goed in shape zijn? Bv een sixpack kan ik nu wel uitsluiten als ik zoveel uit, toch?

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven, sorry van mijn vraag..
 
nee je sixpack blijft een mogelijkheid.... succes!
 
Je adem zo lang mogelijk inhouden! Hoe anders?
 
Goedenavond allemaal!

Ik heb even een hele domme vraag, maar weet even niet hoe ik het moet oplossen...

Kijk ik eet nu heel veel dingen zoals rijst met kip etc...

Maar hierdoor kom ik natuurlijk ook veel aan, hoe kan je dan toch gespierd en goed in shape zijn? Bv een sixpack kan ik nu wel uitsluiten als ik zoveel uit, toch?

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven, sorry van mijn vraag..
als je een goed vp hebt en op onderhoud eet is er toch niks aan de hand?
 
is dit nu btw de eerste sixpack vraag voor zomer 2012? of een late vraag voor zomer 2011?;)
 
is dit nu btw de eerste sixpack vraag voor zomer 2012? of een late vraag voor zomer 2011?;)

zomer 2012 en anders zomer 2013, een mooi gevormde buik weet niet of dat haalbaar is binnen 1 jaar...

Bv: een ecto met een sixpack is net zo lelijk als een wij met dikke tieten;p

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 20:43 ----------

nee je sixpack blijft een mogelijkheid.... succes!

Ahah oke! bedankt man!:D
 
zomer 2012 en anders zomer 2013, een mooi gevormde buik weet niet of dat haalbaar is binnen 1 jaar...

bv: Een ecto met een sixpack is net zo lelijk als een wij met dikke tieten;p

---------- post toegevoegd mon 8 aug 2011 om 20:43 ----------



ahah oke! Bedankt man!:d



diefff!!
 
zomer 2012 en anders zomer 2013, een mooi gevormde buik weet niet of dat haalbaar is binnen 1 jaar...

Bv: een ecto met een sixpack is net zo lelijk als een wij met dikke tieten;p

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 20:43 ----------



Ahah oke! bedankt man!:D
hahahaha een oplettende lezer!:D
 
je weet zelluf!! Cutten en bulken ring a bell?
 
Goedenavond allemaal!

Ik heb even een hele domme vraag, maar weet even niet hoe ik het moet oplossen...

Kijk ik eet nu heel veel dingen zoals rijst met kip etc...

Maar hierdoor kom ik natuurlijk ook veel aan, hoe kan je dan toch gespierd en goed in shape zijn? Bv een sixpack kan ik nu wel uitsluiten als ik zoveel uit, toch?

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven, sorry van mijn vraag..

Je moet extra veel eten omdat het ontwikkelen van spieren en herstellen na een zware training heel veel energie vergt van je lichaam. Daarnaast moet je dus voldoende eiwitten binnen krijgen die als bouwstof dienen voor je spieren. Om die redenen kan je (moet je!!) veel eten zonder dat je er echt dik van wordt.

Als je te weinig Kcal binnen krijgt en je traint hard kun je zelfs spiermassa verliezen ipv winnen. Dus veel en gezond eten en indien het nodig is af en toe een cut-periode inlassen om je vetpercentage omlaag te brengen.
 
Voor een sixpack moet je bijna 0% vet hebben ofzo, in ieder geval heel weinig. Heel veel cardio en daarna beginnen met buikspieroefeningen, ben ik nu ook mee bezig ;)
 
Wat is een wij??

Ik bedoelde een wijf:P

sorry:p

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 08:04 ----------

Je moet extra veel eten omdat het ontwikkelen van spieren en herstellen na een zware training heel veel energie vergt van je lichaam. Daarnaast moet je dus voldoende eiwitten binnen krijgen die als bouwstof dienen voor je spieren. Om die redenen kan je (moet je!!) veel eten zonder dat je er echt dik van wordt.

Als je te weinig Kcal binnen krijgt en je traint hard kun je zelfs spiermassa verliezen ipv winnen. Dus veel en gezond eten en indien het nodig is af en toe een cut-periode inlassen om je vetpercentage omlaag te brengen.

Bedankt man!;)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 08:05 ----------

Dan hadden ze hem van jou gestolen:mad: goeie vergelijkenis btw:D

Jaa die zin heb ik al sinds 2009 erop staan:P alleen laatste tijd verwijdert;p

Haha ja toch;p wij = trouwens wijf:D
 
Voor een sixpack moet je bijna 0% vet hebben ofzo, in ieder geval heel weinig. Heel veel cardio en daarna beginnen met buikspieroefeningen, ben ik nu ook mee bezig ;)

0% vet? Dude ...
 
wat een k*t topic is dit :roflol:
 
Voor een sixpack moet je bijna 0% vet hebben ofzo, in ieder geval heel weinig. Heel veel cardio en daarna beginnen met buikspieroefeningen, ben ik nu ook mee bezig ;)


GTFO!!!!!! Je zit btw in de verkeerde formum.. je moet de fitness forum hebben :mad: Haha 0% En draai cardio en buikspieren om.. werkt beter
 
Back
Naar boven