MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
thanks voor de review ik ben ook vanplan het te bestellen
maar wacht eerst nog eventjes af of er meer mensen zijn die dit spul gebruikt hebben
en wat hun resultaten ermee waren
 
Je zegt dat je meerdere supplementen gebruikt? Welke waren dit dan?
En je neemt op trainingsdagen 2 scheppen, dan is je pot toch veel sneller leeg dan 30 trainingen?
 
2 scheppen = 1 serving
 
2 scheppen = 1 serving

Klopt. :)


Ingredienten per dosering van 70 gram:
Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
Magnificent Creatine Blend 5000 mg
Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
PeptoPro 4000 mg
BCAA 4:1:1 1000 mg
Glutamine Peptides 1000 mg
Taurine 1500 mg
L-Carnitine 50 mg
Cinnamon Cassia extract 100 mg
Alpha Lipoic Acid 100 mg

Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram

Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
Vitamin C 20mg 25% ADH
Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

*ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.
Voedingswaarde per dosering van 70 gram
Kcal 213,4
Koolhydraten 49,7 gram
Eiwitten 3,3 gram
(Eiwit en Amino's 7500mg)
Vet 0,00 gram
Voedingswaarde per 100 gram
Kcal 304,8
Koolhydraten 71,1 gram
Eiwitten 4,71 gram
Vet 0,15 gram
Netto inhoud 2100 Gram - 30 Doseringen.


-Leon
 
Heb het zelf ook vandaag besteld, dus morgen gelijk maar uittesten :D
 
Volgende week ook de magnificent bestellen. :D. De samenstelling ziet er super uit. :D
 
Volgende week ook de magnificent bestellen. :D. De samenstelling ziet er super uit. :D

Helemaal mee eens, ik ga deze week zelfs nog beide smaken bestellen.

Heb het zelfs nog met iemand van BB.com over dit product gehad, ook hij was er erg over te spreken! :)

Ben benieuwd :cool:
 
Helemaal mee eens, ik ga deze week zelfs nog beide smaken bestellen.

Heb het zelfs nog met iemand van BB.com over dit product gehad, ook hij was er erg over te spreken! :)

Ben benieuwd :cool:

Zozo, bodybuilding.com.

Zo hoor je maar weer! :D

-Leon
 
Ik heb het net voor het eerst geprobeerd, Vond de smaak niet echt lekker in water, misschien beter in een fruit sapje.. Maarja gaat meer om de resultaten voor mij :D Dus even afwachten ;)
 
Fruit Sensation niet lekker? Ik moet mij inhouden om het niet te vervangen voor al mijn Whey Shakes! :D

-Leon
 
Heb jij je tanden wel gepoetst dat het niet lekker smaakt? :D
 
Heb jij je tanden wel gepoetst dat het niet lekker smaakt? :D

haha tuurlijk wel :P

Maar mixen jullie het ook met water of met fruitsap, met water erbij vind ik 't echt niet lekker. Vind whey ook niet echt lekker met water, maar vanille whey + melk is de shit, misschien is 't ook hier zo..
 
Ohh ik hoor het al. Whey + water + niet lekker vinden = Geen DBB hardcore. :D

Grapje. ;)

Nee zonder gekheid, maar de meeste doen het met water. Vruchtensap kan natuurlijk ook. :)

-Leon
 
Vraagje nog over de magnificent. Na het trainen neem ik altijd een banaan voor de koolhydraten en snelle suikers. Vervangt magnificent nu die banaan?

Vrijdag ga ik magnificent voor het eerst gebruiken, zal over een aantal weken een review geven hoe het bevalt als aanvulling op de suplementen die ik al gebruik. (whey perfection en xpand xtreme pump)
 
Vraagje nog over de magnificent. Na het trainen neem ik altijd een banaan voor de koolhydraten en snelle suikers. Vervangt magnificent nu die banaan?
Jazeker.
 
Vraagje nog over de magnificent. Na het trainen neem ik altijd een banaan voor de koolhydraten en snelle suikers. Vervangt magnificent nu die banaan?

Vrijdag ga ik magnificent voor het eerst gebruiken, zal over een aantal weken een review geven hoe het bevalt als aanvulling op de suplementen die ik al gebruik. (whey perfection en xpand xtreme pump)

Yes. :)

-Leon
 
ik heb vandaag ook maar bestelling gedaan en ik ga voor de combi pwp en dan magnificent hoop dat het een goeie combi is

moet ik dan na het sporten dan ook nog whey perfection gebruiken? en zo ja dan gelijk met magnificent of later
 
Direct na het trainen neem je magnificent en 15-20 min. later neem je je whey shake.
 
Back
Naar boven