Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Begrafenis muziek ??
 
Hoe is die dood gegaan dan

Jij als num 1 fan moet dat wel weten nu
 
Ok eigenschuld dan
 
oja en ook Melanotan, dus pas op he hitte

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 06:33 ----------

Ik ben trouwens nog steeds skeptisch, kan ook zijn dat hij gewoon het personage gedood heeft.
Hij heeft op de misc al vaker laten weten al die aandacht en ecto's die 100× per dag op straat en @ festivals come at me bro roepen verschrikkelijk irritant te vinden enz
 
oja en ook Melanotan, dus pas op he hitte

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 06:33 ----------

Ik ben trouwens nog steeds skeptisch, kan ook zijn dat hij gewoon het personage gedood heeft.
Hij heeft op de misc al vaker laten weten al die aandacht en ecto's die 100× per dag op straat en @ festivals come at me bro roepen verschrikkelijk irritant te vinden enz

Denk niet dat hij er zijn inkomen voor gaat laten vallen, tocht ruikt het me nog te veel naar een Hoax. achja we zullen het binnenkort wel te weten komen hoe het daadwerkelijk zit.
 
Denk niet dat hij er zijn inkomen voor gaat laten vallen, tocht ruikt het me nog te veel naar een Hoax. achja we zullen het binnenkort wel te weten komen hoe het daadwerkelijk zit.

Mwoa hij verdiende in 3weken 20k ofzo aan supps en sponsors, misschien door dit nieuws wel meer. Zou wel een hele sicke kunt zijn als ie ons allemaal trollt
 
Haha hij leeft nog dus? Wat een sick cunt.

Nvm, filpmje is wat anders
 
Laatst bewerkt:
slotje?
 
21ew4fn.jpg
 
Rip Zyzz
dawson_crying.gif


Ik vond zijn video's echt lachen, vooral zijn epic karate dans :roflol:
 
Waarom? Is gelijk de laatste Zyzz-thread.

komen er dan geen x aantal slechte sequels, desnoods prequels?

Zyzz 2?
Zyzz 3 - resurrected?
etc...
 
nwlvua.gif


feelsbadman, hij was voor mij iig de reden/inspiratie voor mij om iets aan m'n vetpercentage te doen (srs)
 
Back
Naar boven