XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Waarom? Is gelijk de laatste Zyzz-thread.

Ik weet dat het jou grote voorbeeld is,maar kom op zeg. Gast stond strak van de tyfus zooi,en gaat kapot in een apeland.....jammerrrrr
 
nwlvua.gif


feelsbadman, hij was voor mij iig de reden/inspiratie voor mij om iets aan m'n vetpercentage te doen (srs)

Haha, srs?

Genoeg andere helden man: josef rakich! :D
 
Erg jammer...

Iemand die op zo'n jonge leeftijd sterft zie je niet vaak. Redelijk zeker dat zn levenstijl (AAS en dope) er wel iets mee zal te maken hebben.

RIP ZYZZ, je was een voorbeeld voor velen.
 
stephan cook ofzo
 
Ik weet dat het jou grote voorbeeld is,maar kom op zeg. Gast stond strak van de tyfus zooi,en gaat kapot in een apeland.....jammerrrrr

Mijn grote voorbeeld :roflol: Waarom denk je dat er al tijden geen Zyzz-threads meer te zien waren?
 
Mijn grote voorbeeld :roflol: Waarom denk je dat er al tijden geen Zyzz-threads meer te zien waren?

Omdat er 1000 keer per dag come at me bro, u jelly werd gepost.. door pahggots
wel jammer dat het dicht moest
 
Eindelijk is die achterlijke persoonsverheerlijking voorbij. Stom pubertje die denkt dat hij god is.

Hopelijk sterft die hele manier van doen uit, en horen we er nooit meer wat van.
 
hij heeft nou echt een streef fysiek
 
Mwoa hij verdiende in 3weken 20k ofzo aan supps en sponsors, misschien door dit nieuws wel meer. Zou wel een hele sicke kunt zijn als ie ons allemaal trollt

Vergeet niet dat hij de sickest cunt is, the master of trollin.

Het hele scenario van thailand en drugs lijkt me ook een beetje te easy.
 
Lol ik zie veel mensen zeggen dat hij een voorbeeld voor vele was. Het was een drugs verslaafde, die zichzelf voordeed als een koning. Een figuur die alleen maar wou scoren met zijn 'sexy' look. Als arrogantie een persoon was, was hij het. En nu is hij gestorven aan een overdosis coke en steroïden. Gebruik je nuchter verstand en noem dit geen voorbeeld voor velen. :roflol:
 
Lol ik zie veel mensen zeggen dat hij een voorbeeld voor vele was. Het was een drugs verslaafde, die zichzelf voordeed als een koning. Een figuur die alleen maar wou scoren met zijn 'sexy' look. Als arrogantie een persoon was, was hij het. En nu is hij gestorven aan een overdosis coke en steroïden. Gebruik je nuchter verstand en noem dit geen voorbeeld voor velen. :roflol:

Je hebt trouwens ook ineens de helft van het IFBB pro circuit beschreven :p
 
Lol ik zie veel mensen zeggen dat hij een voorbeeld voor vele was. Het was een drugs verslaafde, die zichzelf voordeed als een koning. Een figuur die alleen maar wou scoren met zijn 'sexy' look. Als arrogantie een persoon was, was hij het. En nu is hij gestorven aan een overdosis coke en steroïden. Gebruik je nuchter verstand en noem dit geen voorbeeld voor velen. :roflol:

QFT, als hij zich letterlijk heeft doodgesnoven was het gewoon een sneue cokejunk. Net zoveel een voorbeeld voor velen als Amy Winehouse.
 
Wie is dood?
 
Back
Naar boven