Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

QFT, als hij zich letterlijk heeft doodgesnoven was het gewoon een sneue cokejunk. Net zoveel een voorbeeld voor velen als Amy Winehouse.

dat vind ik ook zo vreemd: je dood snuiven, dan stel ik me onmiddelijk een doorgewinterde junk uit, dat zou ik bij Zyzz toch niet denken.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 09:24 ----------

2j0b0c9.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar even in elkaar gezet, the hype is over.
 
wanneer is de koffietafel?
 
Lol ik zie veel mensen zeggen dat hij een voorbeeld voor vele was. Het was een drugs verslaafde, die zichzelf voordeed als een koning. Een figuur die alleen maar wou scoren met zijn 'sexy' look. Als arrogantie een persoon was, was hij het. En nu is hij gestorven aan een overdosis coke en steroïden. Gebruik je nuchter verstand en noem dit geen voorbeeld voor velen. :roflol:

Jammer dat je het nog steeds niet snapt. Hij is gewoon een acteur netzoals hij nu acteerd dat het personage zyzz dood is.
 
lol van bb.com, zo voelt dus echt de helft van die posters zich in de misc

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
kans is groot dat hij nog leeft. op misc loopt er een zekere "mommysboy" rond die pics van zyzz huis post, inclusief enkele brieven gericht aan zyzz. IP adres komt ook uit Sydney.

Nice troll.
 
nog nooit zijn filmpjes bekeken, maar daarnet wel. Kerel is was geniaal:roflol:
 
Lol ik zie veel mensen zeggen dat hij een voorbeeld voor vele was. Het was een drugs verslaafde, die zichzelf voordeed als een koning. Een figuur die alleen maar wou scoren met zijn 'sexy' look. Als arrogantie een persoon was, was hij het. En nu is hij gestorven aan een overdosis coke en steroïden. Gebruik je nuchter verstand en noem dit geen voorbeeld voor velen. :roflol:

Hij heeft in 2 jaar insane veel progress gemaakt, heeft met z'n vids en fysiek veel mensen geïnspireerd, daarnaast was hij gewoon uitermate grappig op de misc en /fit/, juist die arrogante houding, dat getroll.
Ik lurkte mee en vond het allemaal prachtig

zijn fysiek is voor velen (incluis mezelf) een droomfysiek. De oorzaak van overlijden is hartfalen, kan ook in de familie zitten wie weet het lol. Maar denk het niet, Hij leefde en feestte als een gek, xtc, coke, dronk minstens 4 avonden per week, AAS, en deed niet aan cardio (srs)

combinatie van factoren dus, maar laat ieder in z'n waarde wat hij van iemand vind ;)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 10:01 ----------

kans is groot dat hij nog leeft. op misc loopt er een zekere "mommysboy" rond die pics van zyzz huis post, inclusief enkele brieven gericht aan zyzz. IP adres komt ook uit Sydney.

Nice troll.

Ja, maar die pic met adidas broek die hij postte, was al eens eerder gepost + die envelopjes kan je heel makkelijk faken
 
:roflol: Gelijk een negatieve rep van -500 op BB.com nadat ik dat plaatje van 'U dead bro' had geplaatst. 'They mad'. Dacht dat die gasten toch wel in waren voor een beetje 'epic trollin'
 
geef eens link
 
:roflol: Gelijk een negatieve rep van -500 op BB.com nadat ik dat plaatje van 'U dead bro' had geplaatst. 'They mad'. Dacht dat die gasten toch wel in waren voor een beetje 'epic trollin'

lol er is daar duidelijk een verhouding van 90% lovers en 10% haters
 
wie is zyzz ???
 
Kwam net dit tegen op youtube:


Is in februari erop gezet en staat dat het deze zomer uitkomt. Misschien dat zijn dood een hoax is en dat hij een week later met die nieuwe vid komt.

Don't think so, zou wel maximum trolling zijn
hij zou ook nog een dvd maken met zo'n bish van die Nutrition Sponsor
Muscle Warfare ofzo, zouden over 2 weken beginnen
 
Back
Naar boven