MuscleMeat

Favoriete James Bond (1 bezoeker)

Favoriete James Bond


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

daniel craigh, de buffste bond uit het rijtje.
 
Craig vind ik maar een matige James Bond, hadden ze beter Jason Statham kunnen nemen.
 
Moore, Brosnan, Connery
 
Ik vond eigenlijk alleen Goldeneye goed uit dat lijstje, maarja smaken verschillen.

Golden eye is toch ook met straatlengte de beste JB film.
 
Golden eye is toch ook met straatlengte de beste JB film.

Toch? Ik heb em heel lang geleden voor 't laatst gezien, dacht dat het meer met jeugdsentiment te maken had omdat ik Goldeneye ook op de N64 grijs gespeeld heb :p
 
George Lazenby was ongeevenaard
 
Thx voor deze topic, verveelde me as phuck weet nu weer dat ik nog oude JB films moet kijken

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 10:16 ----------

zat te twijfelen tussen Sean en Roger, toch maar Sean Connery
 
George Lazenby was ongeevenaard

Angelus heeft weer aandacht nodig dames en heren!

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 11:05 ----------

Thx voor deze topic, verveelde me as phuck weet nu weer dat ik nog oude JB films moet kijken

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 10:16 ----------

zat te twijfelen tussen Sean en Roger, toch maar Sean Connery

dit topic
 
Het was een aankondiging, ik ging er verder niet op in.

zolang er een nieuwe entry staat in 'wie heeft mij gequote' is het goed voor mij, boeit me verder weinig wat die nieuwe entry bevat:)
 
Toch? Ik heb em heel lang geleden voor 't laatst gezien, dacht dat het meer met jeugdsentiment te maken had omdat ik Goldeneye ook op de N64 grijs gespeeld heb :p

Los van de N64 game de beste. Hoewel de multiplayer game natuurlijk meesterlijk was, met je kartonnen-doos-op-de-tv-geplakte-niet-afkijk-splitscreen-enhancer. Goede ouwe tijd.
 
Los van de N64 game de beste. Hoewel de multiplayer game natuurlijk meesterlijk was, met je kartonnen-doos-op-de-tv-geplakte-niet-afkijk-splitscreen-enhancer. Goede ouwe tijd.

haha wij keken alleen maar naar elkaars scherm waar we zaten, epic was dat
 
Los van de N64 game de beste. Hoewel de multiplayer game natuurlijk meesterlijk was, met je kartonnen-doos-op-de-tv-geplakte-niet-afkijk-splitscreen-enhancer. Goede ouwe tijd.

haha wij keken alleen maar naar elkaars scherm waar we zaten, epic was dat

Indd, als een gek racen naar diegene toe als je wist waar die zat.

Ojob (die kleine Chinees uit Goldfinger) mocht niemand nemen omdat dat niet eerlijk was :D :roflol:

En de proximity mines heb ik nog goeie herinneringen aan :p
 
haha wij keken alleen maar naar elkaars scherm waar we zaten, epic was dat

Dat is gemeen jonge.

Aan de voetstap geluiden en volgorde van openen van deuren kon je al horen waar iemand zat.
 
Ojob kon toch iemand dood gooien met z'n hoed, degene met de golden gun was ook altijd ownende

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 12:02 ----------

En de proximity mines heb ik nog goeie herinneringen aan :p

ojaaaa, het komt nu allemaal weer terug :o good times
 
Back
Naar boven