Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Superdudes

uploadfromtaptalk1312878124301.png
 
strong hating in this thread

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 10:29 ----------

die broer (said) wordt trouwens verdacht van handel in drugs, is ook een thread van @ misc :roflol:

roflbot-yIDR.jpg
 
Laatst bewerkt:
update: hij leeft nog, laatste uur nog met zijn troll facebook account "Mareko Tulli" gepost.
 
:roflol: Gelijk een negatieve rep van -500 op BB.com nadat ik dat plaatje van 'U dead bro' had geplaatst. 'They mad'. Dacht dat die gasten toch wel in waren voor een beetje 'epic trollin'

Haha, wat een bende hypocrieten ook. Als je vroeger ook maar iets goeds zei over Zyzz, was je meteen een "nuthugger" en werd je van langs alle kanten met roden blokken bekogeld. Maar o wee als je nu iets slechts over hem durft te zeggen. :rolleyes:
 
Haha, wat een bende hypocrieten ook. Als je vroeger ook maar iets goeds zei over Zyzz, was je meteen een "nuthugger" en werd je van langs alle kanten met roden blokken bekogeld. Maar o wee als je nu iets slechts over hem durft te zeggen. :rolleyes:

Zyzz speelt gewoon een spelletje, een spelletjes waarbij hij nog meer publiciteit krijgt. Waardoor zijn producten en hijzelf als product dus nog bekender en succesvoller word.

Mark my words
 
Hij heeft in 2 jaar insane veel progress gemaakt, heeft met z'n vids en fysiek veel mensen geïnspireerd, daarnaast was hij gewoon uitermate grappig op de misc en /fit/, juist die arrogante houding, dat getroll.
Ik lurkte mee en vond het allemaal prachtig

zijn fysiek is voor velen (incluis mezelf) een droomfysiek. De oorzaak van overlijden is hartfalen, kan ook in de familie zitten wie weet het lol. Maar denk het niet, Hij leefde en feestte als een gek, xtc, coke, dronk minstens 4 avonden per week, AAS, en deed niet aan cardio (srs)

combinatie van factoren dus, maar laat ieder in z'n waarde wat hij van iemand vind ;)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 10:01 ----------



Ja, maar die pic met adidas broek die hij postte, was al eens eerder gepost + die envelopjes kan je heel makkelijk faken

hij dronk een of twee keer per jaar en ging dan naar de klote zei die
 
Zyzz speelt gewoon een spelletje, een spelletjes waarbij hij nog meer publiciteit krijgt. Waardoor zijn producten en hijzelf als product dus nog bekender en succesvoller word.

Mark my words

Klopt, noemde ik paar pagina's terug ook

check dit ook, sceptical hippo is sceptical

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

k*t image shack
 
Haha, wat een bende hypocrieten ook. Als je vroeger ook maar iets goeds zei over Zyzz, was je meteen een "nuthugger" en werd je van langs alle kanten met roden blokken bekogeld. Maar o wee als je nu iets slechts over hem durft te zeggen. :rolleyes:

Ze vinden het niet ok om met de doden te spotten.
Maar waarschijnlijk spot de dode nu met ons...
 
Als die Nutrition brahs, aware zijn van de trolling maar toch dat bericht plaatsen raken ze toch wel al hun klanten kwijt
 
Haha hij dronk zichzelf echt niet 4 avonden in de week klem. Dan zou hij eerder sterven aan leverfalen dan problemen met zijn hart.
 
Is hij nou dood of niet?

Who gives a shit btw.
 
Ik geloof pas dat hij dood is als het over 1-2 weken nog zo is. Vermoed dat deze of volgende week nieuwe vid van hem komt als "return".

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als die Nutrition brahs, aware zijn van de trolling maar toch dat bericht plaatsen raken ze toch wel al hun klanten kwijt

Een atlete had toch al gepost op chestbrah zijn facebook dat zyzz moest stoppen met zijn marketing taktieken.
 
Ben echt benieuwd hoe het nu zit.
Zyzz werkte echt wel polariserend. :D You hate him or you live him.
 
Een atlete had toch al gepost op chestbrah zijn facebook dat zyzz moest stoppen met zijn marketing taktieken.

maar daarna ge awared was door Said, en haar post verwijderde en een sad RIP berichtje plaatste..
lijkt me onwaarschijnlijk dat ze allemaal meedoen aan die scheme
 
maar daarna ge awared was door Said, en haar post verwijderde en een sad RIP berichtje plaatste..
lijkt me onwaarschijnlijk dat ze allemaal meedoen aan die scheme

We zullen zien. Ik geloof het pas als ik fotos van zijn begrafenis zie.
 
Ben echt benieuwd hoe het nu zit.

wordt net als met 2pac, daar denken nog steeds mensen van dat ie leeft :D
en van osama ook

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 11:01 ----------

Ik geloof er ook sterk in dat Zyzz gewoon af wou van het personage Zyzz, maar gaat wel ver dit
 
Back
Naar boven