MuscleMeat

Waar je sups in te bewaren??

Bezoekers in dit topic

Ohh ok! Bedankt voor de info! Dat wist ik nog niet! :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 12:22 ----------

Volgens mij draai jij door of zoiets..

Ja van 2 shakes per dag en wat BCAA's op bij de trainings draai je echt door ja! ???
 
7 bekers of 2 grotere potten?

neem gwn sporttas mee met 2 potten erin + je kleren en alles, klaar.
 
In een verhuisdoos.
 
7 bekers of 2 grotere potten?



neem gwn sporttas mee met 2 potten erin + je kleren en alles, klaar.



Ja dat doe ik nu ook al inderdaad.. En anders nog maar wat in een zakje doen..
 
Wat is dat voor onzin, dat dat het enige goede antwoord is. Je kan het toch op zoveel manieren meenemen. Als je whey in een plastic zakje of bakje doet is het nog net zo effectief als dat je het al in een shake beker doet.

Waarom zou je iets in een plastic bakje of zakje doen, en het vervolgens weer in je shake beker doen..

Ben je autist? (no offence naar andere autisten)
 
Kan je niet zo'n soort tamponbakje :) of medicijnen bakje kopen met al die losse vakjes erin. Kan je ze nog netjes labelen ook. Maar ik ben het wel eens dat het misschien iets te veel van het goed is.
 
Ach ik hou het wel gewoon bij mn shakebeker! Wil er ook niet te lang op doorgaan.. Dacht alleen, misschien heeft iemand hier iets handigs voor! :p
 
Ach ik hou het wel gewoon bij mn shakebeker! Wil er ook niet te lang op doorgaan.. Dacht alleen, misschien heeft iemand hier iets handigs voor! :p

Ja idd maar je weet zelf ook als het eenmaal begint hier:D hehe
 
Ja idd maar je weet zelf ook als het eenmaal begint hier:D hehe

Haha ja inderdaad! Echt niet normaal wat voor een reacties je soms krijgt! ;)

Ze zijn niet te stoppen hier op DBB! :p
 
Waarom zou je iets in een plastic bakje of zakje doen, en het vervolgens weer in je shake beker doen..

Ben je autist? (no offence naar andere autisten)

Zoals TS aangeeft gaat het om veel producten. 9 shakebekers neemt al veel meer ruimte in beslag dan 9 zakjes toch. En jij stelt dat het enige goede een shakebeker is. in dit geval kun je niet spreken van een goed antwoord. Het is maar net wat iedereen zelf handig vindt.

Volgens mij heb je ook echt geen idee wat autisme is. als je stoer wilt doen doe dat dan lekker in de sportschool ofzo...
 
1 shakebeker en 1 klein plastic bakje voor elke shake soort werkt prima toch?
Gewoon van die bakjes waar je etensresten in kan bewaren
 
Heb trouwens nog wel wat handigs gevonden! Had nog allemaal van die (wiet)zakjes thuis liggen en daar past precies 20gr whey in! :p Neem die nu voortaan dus mee, want die zijn veel handiger om te sluiten etc als een normaal plastic zakje en het neemt bijna geen ruimte in beslag! ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van die kleine bakjes, 4 rode en 4 blauwe van de Xenos dacht ik?
Vroeger mixte ik daar alles van tevoren in PreWO / PostWO. Kon makkelijk. Ga ff bij zo'n winkel zoeken? Action, Xenos, bla bla, etc etc
 
Ik heb van die kleine bakjes, 4 rode en 4 blauwe van de Xenos dacht ik?
Vroeger mixte ik daar alles van tevoren in PreWO / PostWO. Kon makkelijk. Ga ff bij zo'n winkel zoeken? Action, Xenos, bla bla, etc etc

Ja dat is inderdaad ook een idee ja.. Zal in mn pauze es langs de Xenos en Action oplopen! :)
 
Back
Naar boven