Fitness Seller

Conditie oefeningen. (Vids)

Bezoekers in dit topic

Mahatma

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 jul 2011
Berichten
2.345
Waardering
265
Lengte
1m83
Massa
68kg
Vetpercentage
23%
Laatst bewerkt:
Ik heb dat Tabata squatten weleens geprobeerd en vond het echt schijtzwaar. Ik denk dat ik ze maar eens ga oefenen want ik heb echt de conditie van een zak aardappelen.
 
Ik voeg alle filmpjes toe in de openingspost om het overzichtelijk te houden.
 
hardlopen...?
 
Wat is het voordeel van raar doen op loopband, vs doen waar die voor is?

Je hoeft 'm niet te doen, ik doe 'm zelf ook niet. Sommige mensen vinden variatie gewoon fijn.

Beetje nutteloos hier filmpjes te plaatsen van oefeningen als hardlopen die iedereen al kent, niet?
 
elke vorm van tabata is goed voor conditie

kan iemand niet ff een sticky waardig tabata topic maken ?
 
elke vorm van tabata is goed voor conditie

kan iemand niet ff een sticky waardig tabata topic maken ?
ben info aan het opzoeken, zal dan kijken om er een goede en volledige tekst van te maken.
met filmpjes uiteraard
 
Laatst bewerkt:
ben info aan het opzoeken, zal dan kijken om er een goede en volledige tekst van te maken.

ok is goed veel succes

doe je zelf ook tabata?
 
ok is goed veel succes

doe je zelf ook tabata?
om eerlijk te zijn niet, maar ik zal er zeker mee beginnen. mijn BF is wat te hoog en mijn buik steekt wat te veel uit en ik denk dat dat een heel goede manier is om niet veel tijd te verliezen en toch goed aan mijn conditie te werken.

ik heb al veel info gevonden (zowel tekst als filmpjes), maar zal het morgen of overmorgen eerst eens zelf moeten uitproberen. ik zie het wel al zitten. zal zo snel mogelijk met het topic zelf beginnen
 
morgen zal ik kijken om het topic te starten
zou ik het bij oefeningen of vetverlies en conditietraining zetten.
 
Goed topic!

Maar wat ik me altijd al heb afgevraagd is waar ligt de combinatie van vet verbranden en je conditie opwerken?

Ik wil graag mijn conditie opwerken maar als ecto zijnde wil ik niet nog meer hoeven vreten.
 
Goed topic!

Maar wat ik me altijd al heb afgevraagd is waar ligt de combinatie van vet verbranden en je conditie opwerken?

Ik wil graag mijn conditie opwerken maar als ecto zijnde wil ik niet nog meer hoeven vreten.

Dan zal je toch meer moeten eten als je perse je conditie wil verbeteren. Want conditie krijg je alleen maar door hoge intensiteit training.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven