MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nou volgens BB.com schijnt hij nu weer levend te zijn en heeft men bewijs. Epic tijdverdrijf op je vrije dag.
 
Weer een homofiel minder!

Olé!

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 14:29 ----------

Blij met een dooie mus dus.

Shit!
 
Probeer dan eens objectief te zijn, 'Freaky Bodybuilder'.

Was ik ook toen ik voor het eerst kennismaakte @ /b en /fit, vond het maar een attention whore met grote praat. maar ik heb gewoon respect gekregen voor zijn fysiek mentaliteit en levenswijze
 
ericr maakt me echt boos
 
En wanneer is Justin Bieber dood?

****ING HELL:
Momenteel bekijken: 35 gebruiker(s) (35 leden en 0 gasten) dit topic
JackRipper, 08Dennis08, A J D L, AAACEEE, Angelus, bascross, BlaRock, bodybuilding20, Calyptus, Dudemeister, Falcor, flex170578, Gerritt, Goldstrike, hellodutchbody, jinkazama1, Jordybuild, Jorgyboy, maul, Obee, Paris, pasta saus, Rah Rah Man, Reflector, RoniMoon1989, Rybeara, Situation, SPADE VI, Stam, steven177, StiffmeisterXL, TheUnknownKnown, Vito, Voorarm, Xto
 
Was ik ook toen ik voor het eerst kennismaakte @ /b en /fit, vond het maar een attention whore met grote praat. maar ik heb gewoon respect gekregen voor zijn fysiek mentaliteit en levenswijze

Dat je je er uberhaupt in verdiept zegt al genoeg vind ik... :rolleyes:
 
Nou volgens BB.com schijnt hij nu weer levend te zijn en heeft men bewijs. Epic tijdverdrijf op je vrije dag.

Wat dan? over zn troll account nog? of is er nieuw bewijs. Ben gestopt het te volgen, veel te veel werk die misc is een nieuwe pagina elke 10 seconden
 
En wanneer is Justin Bieber dood?

****ING HELL:
Momenteel bekijken: 35 gebruiker(s) (35 leden en 0 gasten) dit topic
JackRipper, 08Dennis08, A J D L, AAACEEE, Angelus, bascross, BlaRock, bodybuilding20, Calyptus, Dudemeister, Falcor, flex170578, Gerritt, Goldstrike, hellodutchbody, jinkazama1, Jordybuild, Jorgyboy, maul, Obee, Paris, pasta saus, Rah Rah Man, Reflector, RoniMoon1989, Rybeara, Situation, SPADE VI, Stam, steven177, StiffmeisterXL, TheUnknownKnown, Vito, Voorarm, Xto

In 2021, dan wordt die 27.
 
Nou volgens BB.com schijnt hij nu weer levend te zijn en heeft men bewijs. Epic tijdverdrijf op je vrije dag.

hij is dood en iedereen die het tegendeel beweert is dom:o
 
Dat je je er uberhaupt in verdiept zegt al genoeg vind ik... :rolleyes:

haten is verlaten

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 14:40 ----------

die troll account kan toch iedereen zijn, meer bewijs voor dan tegen
 
eindelijk is die achterlijke persoonsverheerlijking voorbij. Stom pubertje die denkt dat hij god is.

Hopelijk sterft die hele manier van doen uit, en horen we er nooit meer wat van.


+1
 
Back
Naar boven