MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

haten is verlaten

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 14:40 ----------

die troll account kan toch iedereen zijn, meer bewijs voor dan tegen

deze vind ik toch wel verdacht in ieder geval

http://i.imgur.com/9YJqY.png

hij gaat het deathcertificate uploaden, maar de thaise autoriteiten moeten nog wel de dood onderzoeken...
 
En wanneer is Justin Bieber dood?
Nog even wachten. Nadat het korte kunstmatige succes dat op niets gebaseerd is doodbloed, zal het in een depressie komen en komen de drugs, drank en snelle wagens. Als het niet in de goot belandt dan zuipt, slikt, of rijdt het zich wel dood.
 
hij is dood en iedereen die het tegendeel beweert is dom:o

trolling 101

1) State opinion
2) anyone who disagrees is an idiot

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:) Het is dood.
 
haten is verlaten

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 14:40 ----------

die troll account kan toch iedereen zijn, meer bewijs voor dan tegen

Wat??

Enne haten is verlaten? je bent geen pubermeisje van 16 toch?
 
death certif is toch gewoon een bevestiging van overlijden met eventuele waarschijnlijke manier van overlijden. Een volledig autopsie rapport kan daarna toch nog komen
 
Nog even wachten. Nadat het korte kunstmatige succes dat op niets gebaseerd is doodbloed, zal het in een depressie komen en komen de drugs, drank en snelle wagens. Als het niet in de goot belandt dan zuipt, slikt, of rijdt het zich wel dood.

Dat weet ik nog zo niet. Selena heeft hem wel al gedumpt omdat hij nog vriendjes is met Lil" wayne en chris brown. Hij heeft gebleten als een little girl dus het zal wel iets losmaken bij em
 
ericr maakt me echt boos

Sucks to be you then.

Leden hebben hier maandenlang dat Zyzz-getroll moeten aanzien in tig threads, nu is het tijd om wat terug te trollen.

Zonder ingrijpen van de crew werd er nu nog steeds getrolld in iedere thread die niks met die knakker te maken heeft.
 
hmm ik blijf het onwerkelijk vinden dat zn broer dit faked, alhoewel Said is ook wel een troll. Had toch zon chick tot abortion gepraat
 
Sucks to be you then.

Leden hebben hier maandenlang dat Zyzz-getroll moeten aanzien in tig threads, nu is het tijd om wat terug te trollen.

Zonder ingrijpen van de crew werd er nu nog steeds getrolld in iedere thread die niks met die knakker te maken heeft.

Hallelujah!
 
hmm ik blijf het onwerkelijk vinden dat zn broer dit faked, alhoewel Said is ook wel een troll. Had toch zon chick tot abortion gepraat

oh jongen, je moet niet alles geloven wat op internet staat
 
dode @ tottenham + 16000 agenten op de been vrij sick
 
Ik ben zyzz.
 
engeland-nederland gaat ook niet meer door
 
Back
Naar boven