AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hij heeft/had een kk goed lichaam. Perfect gewoon.
Hij heeft charisma en humor.
Hij was een nerd, die ipv zielig weg te rotten in zijn moeders kelder, zichzelf transformeerde in een beest om zo van het leven te kunnen genieten.
Hij heeft genoeg 8+/10 meisjes gedoet.

Dit allemaal geeft al die nerds die geen leven hebben (zoals ik) hoop en motivatie om door te gaan.

ik snap het wel hoor.

wat heeft hij met de overige 2 gedaan?
 
Momenteel bekijken: 58 gebruiker(s) (45 leden en 13 gasten) dit topic
Tartarus, 08Dennis08, Aesthetic, Aether, avg, bickb, Breakmore, Chetto, Corleoné, Denbar, Eattillyoudrop, EricR, ice ice baby, ItaStaLLion67, jinkazama1, jippiejeej, johanheeze, Jorgyboy, KEUN, kidmonster, killerbee-one, loastres, Machete, MadRuffian91, martossw, Nick023, Paris, partypeep, Piet Soepboer, Pipeau, Pirelli123, PixelNEM, Plakpoep, pokerladron, RingKing, Ruffryder16, Situation, Stuiterbal75, Tabakstiaan, truebreaktrue, valon, Veee, washandje, Xto

Lol welke 13 gasten kan dit een kont schelen?
 
Dan ben je imbeciel, iets zo hard laten verspreiden en daarna zeggen dat het een grapje was, zal niet in dank worden afgenomen. En dat zou hij ook weten, als hij nog leefde.

Meteen schelden :'D
Ik weet zeker dat ie leeft, kom wedden dan. Met je grote bek.
 
dbb trip naar thailand?
21b42mg.png
 
Meteen schelden :'D
Ik weet zeker dat ie leeft, kom wedden dan. Met je grote bek.

ik wed wel met je. Als ik win zuig je mn piem0l, goed?

kies zelf maar wat je wil als jij wint (want dat gebeurt toch niet)
 
Ja want er gaan natuurlijk dagelijks 22 jarige mannen afkomstig uit Australie dood in Bangkok? Zijn dood is bevestigd door een officieel instituut.


Zie je een bron staan. Ik kan ook zeggen dat ik hem gisteren nog heb gezien. Ga je ook niet geloven zonder bewijs.:)
 
ik wed wel met je. Als ik win zuig je mn piem0l, goed?

kies zelf maar wat je wil als jij wint (want dat gebeurt toch niet)

wrom ben je zo gefrustreerd? je hebt het alleen maar over homo zijn in je afgelopen 10 posts.
wil je iets duidelijk maken?
 
Momenteel bekijken: 63 gebruiker(s) (51 leden en 12 gasten) dit topic
Rijstwafel, 08Dennis08, Aesthetic, Angelus, avg, bascross, Breakmore, carbynade, Chetto, Corleoné, D77, Denbar, Dennisik, Eattillyoudrop, Ezravdb, FreFF, gallius, HitteGolf, ice ice baby, ItaStaLLion67, jasper943, jinkazama1, jippiejeej, KEUN, killerbee-one, MadRuffian91, martossw, Marvin17, oneeyedsharky, Paris, partypeep, PatrickR, Piet Soepboer, Pipeau, Pirelli123, Plakpoep, Primo Victoria, Raphaell, Rated, Raymonk, rik91, RingKing, Ruffryder16, Situation, Tabakstiaan, Veee, vergil, washandje, Xto

dang, moet niet gekker worden.

Geef mij ff karma moet nog 10 tot me derde streep.
 
wrom ben je zo gefrustreerd? je hebt het alleen maar over homo zijn in je afgelopen 10 posts.
wil je iets duidelijk maken?

piem0ls zuigen is helemaal niet homo, waar heb je het over man? -_-'
 
Back
Naar boven