Fitness Seller

Stelling Bruinen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

votskanon12

Novice
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
84kg
Ik weet dat deze topic eigenlijk nergens op slaat, maar ik vraag het me toch af. Omdat ik nooit echt de tijd neem om buiten te gaan zonnen enzo, vraag ik mij af om het verstandig is om (met 16 jaar) naar de zonnestudio te gaan.
Of er dus geen nadelige gevolgen aan vast zitten of weet ik wat.
 
Volgens mij is het wettelijk bepaald dat je pas na een zonnestudio mag als je 18+ bent? Al zegt dat weinig over of het wel/niet verstandig is, en zijn er genoeg alternatieven
 
Weet niet of het wettelijk is vastgelegd maar ik nog nooit een zonnestudio gezien waar je onder je achtiende binnenkwam.
 
spray on tanning ?
 
spray on tanning ?

Worden je lakens helemaal bruin van. :D
Niet echt chill als je geen wedstrijd hebt lijkt me. Maar goed, ieder zijn eigen mening!
 
Worden je lakens helemaal bruin van. :D
Niet echt chill als je geen wedstrijd hebt lijkt me. Maar goed, ieder zijn eigen mening!

Dat schijnt wel mee te vallen dacht ik. Ik heb het niet over dreamtan of hoe die BB-specifieke troep ook heet, maar gewoon.

http://www.spray-tan.nl/

(ik bedoel als je toch niet in de zon gaat zitten hoeft je bruine kleur toch niet beschermend te zijn, dus is het zuiver cosmetisch).
 
Ik spray alleen nog maar. Ik bruin wel snel in de zon. Maar nadeel is dat ik echt veel pigment vlekken krijg. Is gewoon niet leuk meer.....
 
en injecties dan, hoorde hier laatst verhalen over jongens die een injectie namen met 1 of ander goedje en die werde dan ook vanzelf bruin? of het gezond is.. lijkt me niet
 
en injecties dan, hoorde hier laatst verhalen over jongens die een injectie namen met 1 of ander goedje en die werde dan ook vanzelf bruin? of het gezond is.. lijkt me niet

Dat is melanotan, maar je kunt toch gewoon onder de zonnebank in Nederland?
 
Toen ik de TT las dacht ik dat het topic over negers ging. Ben ik de enige?
 
Dat schijnt wel mee te vallen dacht ik. Ik heb het niet over dreamtan of hoe die BB-specifieke troep ook heet, maar gewoon.

http://www.spray-tan.nl/

(ik bedoel als je toch niet in de zon gaat zitten hoeft je bruine kleur toch niet beschermend te zijn, dus is het zuiver cosmetisch).

Oh. :P

Die tan kost volgens mij wel meer tijd om je een goede bruine look te geven.
 
Ik weet dat deze topic eigenlijk nergens op slaat, maar ik vraag het me toch af. Omdat ik nooit echt de tijd neem om buiten te gaan zonnen enzo, vraag ik mij af om het verstandig is om (met 16 jaar) naar de zonnestudio te gaan.
Of er dus geen nadelige gevolgen aan vast zitten of weet ik wat.

Ben jij niet die gast die het had over dat buikspieren pas zichtbaar zijn bij bijna 0% vet? En dat je daar nu mee bezig bent??
 
Ik spray alleen nog maar. Ik bruin wel snel in de zon. Maar nadeel is dat ik echt veel pigment vlekken krijg. Is gewoon niet leuk meer.....

En hoe doe jij dat dan, dat spray tannen? Bij zo'n shop die Wazzup posten?
 
Is dit het Guido en guidette topic?
 
melanotan gebruiken :), doe ik ook en na 2-3 weken ben je zo bruin als je zelf wil en je hoeft maar in 20-22 graden zon te zitten voor een half uurtje.

heb nu al 3 weken geen melanotan genomen en ben nog altijd super bruin. Of het gezond is weet ik niet maar er zullen zowiezo andere dingen zijn die minder gezond zijn.
 
Back
Naar boven