MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

jordybuild wil je mij niet lastig vallen via pm

Bedankt

Groeten gert
 
Maarjah nu word ik de nieuwe king of aesthetics.
 
Waarom is dit in "Allerlei" gezet. :rolleyes:
 
Momenteel bekijken: 75 gebruiker(s) (53 leden en 22 gasten) dit topic
 
OH leuk is dat...als hij werkelijk dood is, kan de hype hier wel een beetje ophouden. Maar ondertussen gaat dat ventje wel daarboven lekker verder doen en ik heb nou niet bepaald zin om meteen een pamflet van z'n gat in m'n gezicht te krijgen als eerste als ik daar aankom binnen een paar maand. Dan spring ik gelijk naar de hel
 
Omdat T. nog wat extra leden wil aantrekken :roflol: De een zijn dood........

kan je er dan tenminste voor zorgen dat dwazen als Jordybuild dit topic niet volspammen met onzin? geen zin om 30 paginas te scrollen.
 
OH leuk is dat...als hij werkelijk dood is, kan de hype hier wel een beetje ophouden. Maar ondertussen gaat dat ventje wel daarboven lekker verder doen en ik heb nou niet bepaald zin om meteen een pamflet van z'n gat in m'n gezicht te krijgen als eerste als ik daar aankom binnen een paar maand. Dan spring ik gelijk naar de hel
:roflol:
Hoezo? Hartstikke aardige kerel, toch? :D;)
 
Houdt iemand bb.com wel in de gaten? ik ga trainen als ik terugkom wil ik nog up to date zijn.
 
hej eric, post nog eens zo'n geniaal plaatje......die ass kissers vallen in herhalling.......> boring
 
kan je er dan tenminste voor zorgen dat dwazen als Jordybuild dit topic niet volspammen met onzin? geen zin om 30 paginas te scrollen.

er is al 30 pagina's niks nieuw verteld..
 
Ghahaha nice avatar,

ik ga trainen, have fun in dit topic over een overdosis junksh1ttt
 
Back
Naar boven