AndroidHealthClinic

ON met IF. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mahatma

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 jul 2011
Berichten
2.345
Waardering
265
Lengte
1m83
Massa
68kg
Vetpercentage
23%
Iemand hier die IF gebruikt terwijl die ON is?
Het werkt voor mij op dit moment prima, maar ik weet niet of het wel zo verstandig is met kuren.
 
dan bedoel je toch cutten>?
 
(clean)bulk brah.
 
waarom zou het niet verstandig zijn? AAS zijn toch eiwitspaarders? wat betekend dat je lichaam beter omgaat met wat het binnen krijgt. als jij dus gewoon op onderhoud eet met genoeg eiwitten is er niks aan het handje en zul je gewoon lekker gainen.

wat doe je voor kuur? ( just curious :P )
 
Nog niets, zit te denken aan winny/test.
 
Nog niets, zit te denken aan winny/test.

ben wel benieuwd hoeveel uur je niet eet, en van wanneer tot wanneer ?
een maat van me is aan t vasten deze maand, die zit ook aan de test.. icm cutschema, word gortdroog
 
Laatst bewerkt:
ben wel benieuwd hoeveel uur je niet eet, en van wanneer tot wanneer ?
een maat van me is aan t vasten deze maand, die zit ook aan de test.. icm cutschema, word gortdroog

Ik eet van 10 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds.
 
Heb zelf ook IF gedaan en ben er zeker over te spreken. Alleen om de een of andere reden zou ik als ik ON ga geen IF doen.

Btw aan jou post gedrag te zien lijk je me zeker 21-, niet zo verstandig om zo vroeg al te kuren!
 
wat is IF dan?
 
Heb zelf ook IF gedaan en ben er zeker over te spreken. Alleen om de een of andere reden zou ik als ik ON ga geen IF doen.

Btw aan jou post gedrag te zien lijk je me zeker 21-, niet zo verstandig om zo vroeg al te kuren!

En dit is omdat? Ik ben overigens wel 21+.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 17:02 ----------

wat is IF dan?
Intermittent fasting.
 
waarom zou je dat nou doen? als je druk bent met je werk en leven kan ik begrijpen dat je, tegen je zin, maaltijden mist.

maar eiwitten missen met opzet, dat is geen goed plan.

eet dan alleen eiwitten en geen carbs, dat gaat veel beter zijn dan vasten.
 
ik heb het ON gedaan alleen dan om te cutten maar mee gestopt omdat tijdens de vast gewoon constant honger bleef houden
 
waarom zou je dat nou doen? als je druk bent met je werk en leven kan ik begrijpen dat je, tegen je zin, maaltijden mist.

maar eiwitten missen met opzet, dat is geen goed plan.

eet dan alleen eiwitten en geen carbs, dat gaat veel beter zijn dan vasten.
In principe mis je geen eiwitten, die neem je allemaal binnen die 8 uur.
 
ik heb het ON gedaan alleen dan om te cutten maar mee gestopt omdat tijdens de vast gewoon constant honger bleef houden

hoe hoog had je gedoseerd en wat nam je precies?
 
Jammer dat er niet meer mensen zijn die het doen, ben wel benieuwd of het de gains beinvloed.
 
met cutten bij mij wel verloor kracht
 
Ja maar ik ga bulken.
 
Back
Naar boven