XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

internet staat vol met zulke idioten :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kan ook zijn dat ik nu 2x dezelfde homo post :roflol:

Hijs wel buff.
 
Zyzz hele dag aan het f5'en al..vingers maken de gains van ze leven.
 
Sniper is toch pretty much alive dacht ik
 
Nu kan hij feesten met Amy Winehouse. Wat een perfect koppel. We zullen ze missen.
 
http://www.dailytelegraph.com.au/ne...n-thailand-sauna/story-e6freuzi-1226111960086


Pfff als het een reclame stunt gaat dit wel keihard werken zeg, kranten vermelden gewoon even zijn supplement merk. Als'ie leeft kan die gast zich beter een paar jaar niet vertonen anders is het gedaan met hem...


" [Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

I think it is pretty much confirmed. phuck..."
 
OH leuk is dat...als hij werkelijk dood is, kan de hype hier wel een beetje ophouden. Maar ondertussen gaat dat ventje wel daarboven lekker verder doen en ik heb nou niet bepaald zin om meteen een pamflet van z'n gat in m'n gezicht te krijgen als eerste als ik daar aankom binnen een paar maand. Dan spring ik gelijk naar de hel

het is niet dat ik altijd ":rolleyes:" typ wanneer iemand zoiets zegt, dat er daarboven werkelijk iets is;)
 
het is niet dat ik altijd ":rolleyes:" typ wanneer iemand zoiets zegt, dat er daarboven werkelijk iets is;)
Ach daar kun je altijd over blijven discussiëren. Als het werkt voor iemand, laat het lekker. Waarom altijd dat gezeik als iemand iets over God of de hemel zegt? Sommige mensen doen echt net alsof iemand mentaal gestoord is zodra iemand dat zegt. :rolleyes:

En nee, ik geloof niet.
 
Ach daar kun je altijd over blijven discussiëren. Als het werkt voor iemand, laat het lekker. Waarom altijd dat gezeik als iemand iets over God of de hemel zegt? Sommige mensen doen echt net alsof iemand mentaal gestoord is zodra iemand dat zegt. :rolleyes:

En nee, ik geloof niet.

als ik geloof dat er naast me een wit konijn zit, maar volgens de rest van de wereld is dit niet zo, dan word ik toch ook als mentaal gestoord bestempeld?

maar gelieve niet meer op deze post te antwoorden, dat is onrespectvol jegens zyzz:(
 
als ik geloof dat er naast me een wit konijn zit, maar volgens de rest van de wereld is dit niet zo, dan word ik toch ook als mentaal gestoord bestempeld?

maar gelieve niet meer op deze post te antwoorden, dat is onrespectvol jegens zyzz:(
Omdat een wit konijn je geen hoop geeft. Een wit konijn naast je zien is totaal iets anders dan denken dat God bestaat.

Topic is toch al verdoet.
 
Omdat een wit konijn je geen hoop geeft. Een wit konijn naast je zien is totaal iets anders dan denken dat God bestaat.

Topic is toch al verdoet.

Ja, who cares dat zyzz dood is, dan wordt er ook weer minder getrolld. (alhoewel ericr nu erg goed bezig is).
 
het is niet dat ik altijd ":rolleyes:" typ wanneer iemand zoiets zegt, dat er daarboven werkelijk iets is;)

hahaha, ja, ik weet het, het klinkt totaal bananas, en zelf weet ik specifiek niet wat het juist is, maar er is iets na de dood. Dat zal wrs één van m'n leukste bezigheden worden, iederen ongelovige nieuwkomer zien binnenkomen van wtf ??!! hahaha epic

en ik hoef het niet als optrek of steunmateriaal, maar ik ben er gewoon zo van overtuigd dat er iets onverklaarbaar is en ver boven ons menselijke levende potentieel...als er niets is, naja, dan heb ik gewoon schijt gehad en weet ik het zelf niet, maar zoja, dubbele fun
 
Laatst bewerkt:
Dit topic gaat over Zyzz, gelieve alle andere onzin hier niet te posten.
 
wtf de pagina's vliegen erbij, sneller dan dat ik kan lezen
 
Is het nu een zeker feit dat hij dood is of niet?

ja, hoewel sommigen nog steeds willen geloven van niet (net zoals bij tupac, biggie, osama, MJ,...)
 
Back
Naar boven