MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn sponsor zegt nu dat het bevestigt is door familie en vrienden :( van BB gehaald

laten toch nog ruimte open voor een troll:P beetje vooraf hun handen in onschuld wassen imho
 
En toch geloof ik er nog steeds geen zak van.
 
100 % overtuigd klinken ze ook niet.
 
Misschien een nieuw topic openen in memoriam of Zyzz?
gewoon zonder getroll, ouwe pics, filmpjes, verhalen over hoe Zyzz je leven veranderde enzo.
 
Misschien een nieuw topic openen in memoriam of Zyzz?
gewoon zonder getroll, ouwe pics, filmpjes, verhalen over hoe Zyzz je leven veranderde enzo.

:gay:
 
Misschien een nieuw topic openen in memoriam of Zyzz?
gewoon zonder getroll, ouwe pics, filmpjes, verhalen over hoe Zyzz je leven veranderde enzo.

:roflol: Je vergat 'no homo' volgens mij.
 
Misschien een nieuw topic openen in memoriam of Zyzz?
gewoon zonder getroll, ouwe pics, filmpjes, verhalen over hoe Zyzz je leven veranderde enzo.
Dat gaat toch nooit goed jonge.
 
Ben ik trouwens de enige die moet lachen om de topictitel?
Dead srs. :)
 
Misschien een nieuw topic openen in memoriam of Zyzz?
gewoon zonder getroll, ouwe pics, filmpjes, verhalen over hoe Zyzz je leven veranderde enzo.

:roflol:

maar srs

lijkt me klote als hij echt dood is:(
toch een icoon die weg is en ik kreeg altijd een boner van ze fysiek (no homo) :trollface:
ga ze filmpjes en fotos missen
 
Misschien een nieuw topic openen in memoriam of Zyzz?
gewoon zonder getroll, ouwe pics, filmpjes, verhalen over hoe Zyzz je leven veranderde enzo.

Ik ga daar trollen dan, problem? U mad? Come at me, brah!
 
Hoogtepunt was nog toen alles posts die ook maar in enige verband werden gebracht met Zyzz verwijderd werden.. Ja.. Dat was genieten toen..
 
Mischien is het wel Muayboran?
 
wtf al 10 minuten niet gepost hier!

Rip zyzz
 
Ik kijk een middag niet naar dit topic en meteen 15 pagina's erbij (30 posts per pagina). Ziek dat deze pauper zoveel aandacht krijgt. :o
 
Back
Naar boven