AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

lol, dit is echt het enige topic op DBB -behalve het nachtcafé dan mss- waarin er de hele nacht door gepost werd. :roflol:

En dan maar met z'n allen zeggen dat het ons niets kan schelen en dat we hem haten.
:trollface:
 
één sterretje gegeven aan dit topic, die pijpnicht krijgt echt teveel aandacht. hopelijk ondergaan zijn fans hetzelfde lot :)
 
S8nuQ.jpg


:roflol: stelletje emo-kids
 
denk nu overigens wel dat het echt is. Is al een krant met een lepel gepost en ook op andere "nieuws" sites verschijnen berichten. Tis wel elke keer hetzelfde stukkie.......Nu zou de trol natuurlijk wel gruwelijk zijn mocht ie ineens weer iets van zich laat horen!!!!!! :roflol:

o7mzqc.jpg


[Link niet meer beschikbaar]
 
laat het een troll zijn pleeeeeease!!!

Epic trouwens die lepel
 
Ik denk dat ik mn weddenschap met MadFag91 gewonnen heb...
 
lol die lepel:roflol:
 
laat het een troll zijn pleeeeeease!!!

Epic trouwens die lepel

Ja dat zou echt beyond epic zijn!!!!! Te vet gewoon. Dan is die gewoon the King of Trolling.....
 
ik geloof het pas als het in het laatste nieuws of de telegraaf staat
 
Ik geloof het pas als ik zijn lichaam zie.
 
Ik geloof het pas als ik zijn lichaam zie.

lichaam hebben ze in de sloot gegooid net als bij bin laden om te voorkomen dat zijn graf een bedevaartsoord zou worden voor juicende emo ecto's :trollface:

neg me please? crap kan natuurlijk niet meer hier
 
Laatst bewerkt:
de rellen in Engeland zouden trouwens ook 1 grote trollactie zijn van Zyzz
 
Test...... Uhhh bedoel rest in peace
 
denk nu overigens wel dat het echt is. Is al een krant met een lepel gepost en ook op andere "nieuws" sites verschijnen berichten. Tis wel elke keer hetzelfde stukkie.......Nu zou de trol natuurlijk wel gruwelijk zijn mocht ie ineens weer iets van zich laat horen!!!!!! :roflol:

o7mzqc.jpg


[Link niet meer beschikbaar]

pagina 16, zijn ze gek ofzo
 
Kuurtje in Thailand doen + nooit aan cardio doen = hartfalen you fail zyzz lol
 
Ben niet vol van mezelf ofzo maar ik heb 5 jaar getrained en behoorde met mijn fysiek voor mijn leeftijd tot een groep binnen nederland waar er niet veel van zijn. Wat heb ik ermee bereikt? wat heb ik ervoor gekregen? Niets, nada, nothing. Zo zal het ook altijd zijn. Prof fysiek krijg ik toch nooit, whats the point.
Zyzz heeft dus met minder werk en volgens jou een slechter fysiek meer bereikt met z'n lichaam dan jou wil lukken. Hij heeft zichzelf marketbaar gemaakt en heeft daar aardig wat geld en roem mee verdient.

Dat jou dat niet lukt is jammer, maar maakt zijn prestaties er niet minder om.

Jij kunt er ook nog iets anders mee dan een prof fysiek nastrefen, als je het iets anders bekijkt.
 
ach gewoon een jonge kerel die wat te hoog vloog, kan je hem amper verwijten op zijn leeftijd, sommige hebben geluk en geraken door de mazen, anderen leggen het loodje.
Ik vind niet dat je hem als een diehard junk moet bestempelen.

Zelf vroeger ook enkele stommiteiten uitgehaald, maar ik verwijt me niets. Een leven zonder risico's is het imo sowieso niet waard.

Stommiteiten halen we bijna allemaal wel uit maar niet luisteren naar je lichaam is voorbij stom wat mij betreft :

They said the 22-year-old had shown some minor symptoms in recent months, including occasional shortness of breath and high blood pressure, and that there was a family history of heart problems.

Heb zelf ook meerdere malen periodes gehad waarbij ik op een gegeven moment signalen kreeg van mijn lichaam dat het teveel was. Dan ga je dus niet door met feesten. Of het nou een aangeboren afwijking was of niet bij Zyzz, signalen geeft je lichaam niet voor niets.

Niks mis met feesten verder maar je moet nog wel de scheiding kennen tussen de levensstijl van een partybeest of de levensstijl van een sporter (met gebruik van hulpmiddelen). Beiden kan niet in ieder geval, of sporten met een klein beetje feesten of ultiem partyen maar dan niet ook nog eens je lichaam behoorlijk belasten met intensief sporten en de nodige hulpmiddelen. Dat die gast een rolmodel is voor velen zegt ook wel iets over de sport.
 
Back
Naar boven