Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

1284157967346.png
 
Iedereen die hem zwart maakt omdat hij zogenaamd dacht dat hij een god was en arrogant was en w/e heeft het gewoon niet begrepen.

Zyzz heeft van zichzelf een merk gemaakt, een icoon. Hij stond voor het harde liften + feesten en maximaal van het leven genieten. Hiervoor werd hij ook rijkelijk beloond in geld en fame.

De arrogante/troll/vrouwonterende zyzz was een fake en dat weet iedereen die hem adoreert ook. Ik heb zoveel verhalen gelezen van mensen die dichtbij hem stonden en zeiden dat hij IRL helemaal niet zo was. Hij was een aardige jongen die ook nog eens goed z'n best deed op school en slim was. Maar zulke jongens zijn niet interessant, Zyzz was dat zoals hij zich profileerde wel.

Nu maar door blijven haten over de troll-zyzz en denken dat dit echt was bewijst gewoon hoe stom en zielig je zelf bent. Er is een jongen van 22 overleden die voor velen een voorbeeld was.


148kcon.jpg



Rijkelijk beloond en op je 22ste ben je gewoon dood, epic dead is epic. Vereer wie je wilt maar feit blijft dat het een levensstijl was die weinig te maken heeft met de sport.

http://www.youtube.com/watch?v=shrBoPt2_U0
 
Lol Angelus vuile hypocriet , ben je nu op je pikkie getrapt ?
wat is er hypocriet aan een beetje respect opbrengen voor een icoon van bodybuilding?
Je bent wel erg emo aan het worden nu, meestal ben je zelf de ubertroll als het aankomt op dit soort onderwerpen.
ik troll alleen maar in topics waar het gepast is, en hier is het helemaal niet gepast. Zyzz is pas enkele dagen dood en er zijn genoeg mensen hier die hier echt door geraakt zijn. Het is dan ook enorm respectloos om hier zulke "grappige" plaatjes te plaatsen, spottend met zijn dood!
mijn oom is vorige week overleden aan gevolgen van diabetes.

Hij was dus mijn suikeroom...

En een oom staat toch wat dichter dan een of andere poser op internet. Spijtig voor zijn familie dat hij gestorven is, maar als die huilbuien die doen alsof hij god op aarde was, dat is net wat me aan hem irriteert.
:roflol:
 
ik troll alleen maar in topics waar het gepast is, en hier is het helemaal niet gepast. Zyzz is pas enkele dagen dood en er zijn genoeg mensen hier die hier echt door geraakt zijn. Het is dan ook enorm respectloos om hier zulke "grappige" plaatjes te plaatsen, spottend met zijn dood!

Zyzz was toch the Troll-master? Dan is trollen juist gepast.

Only doin it for teh lulz.

Als je hier door geraakt wordt moet je toch echt bij jezelf te rade gaan. We hebben het over een internet-clown, een gare e-hero. Deze wereld gaat echt naar de klote.
 
Zyzz was toch the Troll-master? Dan is trollen juist gepast.

Only doin it for teh lulz.

Als je hier door geraakt wordt moet je toch echt bij jezelf te rade gaan. We hebben het over een internet-clown, een gare e-hero. Deze wereld gaat echt naar de klote.

er is een verschil tussen trollen en respectloos en beledigend zijn. het gedrag dat hier in dit topic plaatsvindt kan gewoon NIET, en in andere threads zou het topic al lang gesloten zijn, of de daders zouden een topicban hebben gekregen.
 
Zyzz was toch the Troll-master? Dan is trollen juist gepast.

Only doin it for teh lulz.

Als je hier door geraakt wordt moet je toch echt bij jezelf te rade gaan. We hebben het over een internet-clown, een gare e-hero. Deze wereld gaat echt naar de klote.

EMO's.........

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
er is een verschil tussen trollen en respectloos en beledigend zijn. het gedrag dat hier in dit topic plaatsvindt kan gewoon NIET, en in andere threads zou het topic al lang gesloten zijn, of de daders zouden een topicban hebben gekregen.


Je vergeet dat dit topic eerst in humor en geouwehoer stond, ik geloof niet dat er daar veel topicbans worden gegeven en trollen is in die sectie ook toegestaan binnen bepaalde grenzen.

Dat het nu in allerlei staat wil nog niet zeggen dat het een serieuze thread is, het is alleen een afsluiting van die gare Zyzz-hype. Een hype die we als crew gelukkig al maanden geleden in de kiem gesmoord hebben.

Je bent echt de emo-kid aan het spelen omdat het je nu wel een keer raakt of misschien ben je ook wel aan het trollen en speel je dat je er door geraakt bent.
 
Angelus is gewoon low test vandaag
 
No offence maar begint een beetje faal topic te worden, Zyzz word hier alleen maar gebashed, beetje jammer, internet clown of halfgod it's your choice, maar hij is wel net overleden beetje respect mag wel
 
er is een verschil tussen trollen en respectloos en beledigend zijn. het gedrag dat hier in dit topic plaatsvindt kan gewoon NIET, en in andere threads zou het topic al lang gesloten zijn, of de daders zouden een topicban hebben gekregen.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
No offence maar begint een beetje faal topic te worden, Zyzz word hier alleen maar gebashed, beetje jammer, internet clown of halfgod it's your choice, maar hij is wel net overleden beetje respect mag wel

Emo ?

cry-baby.jpg
 
Laatst bewerkt:
terwijl je die lap tekst typte zijn er 2 kinderen gestorven in afrika
 
Een 40er die 'trolled' op een forum waarbij hij een 22jarige die overleden is belachelijk maakt...

:roflol:
 
Je vergeet dat dit topic eerst in humor en geouwehoer stond, ik geloof niet dat er daar veel topicbans worden gegeven en trollen is in die sectie ook toegestaan binnen bepaalde grenzen.

Dat het nu in allerlei staat wil nog niet zeggen dat het een serieuze thread is, het is alleen een afsluiting van die gare Zyzz-hype. Een hype die we als crew gelukkig al maanden geleden in de kiem gesmoord hebben.

Je bent echt de emo-kid aan het spelen omdat het je nu wel een keer raakt of misschien ben je ook wel aan het trollen en speel je dat je er door geraakt bent.

duidelijk dat hier met 2 maten gemeten wordt. Het is ok volledig respectloos te zijn tov mensen die niet hoog in het vaandel vd leiding staan, maar oh wee als je iets verkeerds zegt over steve jobs:mad: (ongeacht in humor en gehouwehoer, of allerlei)
 
Laatst bewerkt:
for the love of god. Hebben jullie niets beters te doen ofzo? Deze hoeren topic staat al 2 dagen lang steeds bovenaan bij nieuwe posts. Fkng irritant. Snap niet dat zo'n brutale respectloze egoistische verwaande skinny ecto **** met zo'n lelijke k*t harses zo veel aandacht krijgt op een forum waar die nooit eens wat heeft gepost.

Hier stopte ik dus even met verder lezen, don't care wat je verder hebt gepost.

Ik hoop dat je beseft dat Zyzz hiervoor werd betaald door zijn sups-firma en heel dat ''live the way of the zyzz'' speelde? Het ging helemaal niet om zijn zyzz zijn lichaam (ja dat kwam erbij) maar om zijn levensstijl.

+ het feit dat je lacht met iemand die misschien dood is maakt van jou gewoon een zielig mannetje.
 
Back
Naar boven