Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Een 40er die 'trolled' op een forum waarbij hij een 22jarige die overleden is belachelijk maakt...

:roflol:


cry-baby.jpg
 
topic gaat tantu hard zeg :cool:
 
Een 40er die 'trolled' op een forum waarbij hij een 22jarige die overleden is belachelijk maakt...

:roflol:

Heb je Joran al een brief gestuurd? Godver wat een bende emo-kids in deze thread.
 
I's shit on ya mamma's grave cuz of the lack of respect:devil:

images?q=tbn:ANd9GcSrHUNw5sC6lGEOQJRkByV5ty0OuHmoFOQ3teHKzuSRm5q5fd3e.jpg


---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 14:06 ----------

nu heb je een grote mond, maar toen het over de ramadan ging, liep je jankend naar je mama toe:rolleyes:

jij was toch die gast die werd gevonden op een industrieterein met een gebruikte condoom in zn reet ? :O
 
er is een verschil tussen trollen en respectloos en beledigend zijn. het gedrag dat hier in dit topic plaatsvindt kan gewoon NIET, en in andere threads zou het topic al lang gesloten zijn, of de daders zouden een topicban hebben gekregen.

Monstertroll:roflol:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Oestrogeen-bommetje, beter gaat hij eens van bil.

:roflol: I like this Eric (no homo).
Ik geloof er eerlijk gezegd niks van dat angelus overstuur is. Volgens mij zei die gister nog dat die nog nooit zn filmpjes had bekeken. Verder heb ik angelus in elk dierenleed topic respectloos zien doen en meerdere malen discussies met hem gevoerd dus zo emo is die niet :p.
 

hhahahahahaha

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 14:09 ----------

nu heb je een grote mond, maar toen het over de ramadan ging, liep je jankend naar je mama toe:rolleyes:

wat is dat nou voor een mongolen reactie die er NIKKKKSSS maar dan ook NIKKKSSS mee te maken heeft, alsof jij zo 'respectvol' was in het ramadan topic. nu spreek je je zelf een beetje tegen vind je niet ?
 
3255235745_537f015c79.jpg
images?q=tbn:ANd9GcSrHUNw5sC6lGEOQJRkByV5ty0OuHmoFOQ3teHKzuSRm5q5fd3e.jpg


---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 14:06 ----------



jij was toch die gast die werd gevonden op een industrieterein met een gebruikte condoom in zn reet ? :O
 
wat is dat nou voor een mongolen reactie die er NIKKKKSSS maar dan ook NIKKKSSS mee te maken heeft, alsof jij zo 'respectvol' was in het ramadan topic. nu spreek je je zelf een beetje tegen vind je niet ?

respectloos zijn tegenover een mongolenfeestje, is nog heel wat anders dan respectloos zijn t.o.v het overlijden van een 22jarige inspiratiebron van vele mensen;)
 
respectloos zijn tegenover een mongolenfeestje (ramadan), is nog heel wat anders dan respectloos zijn t.o.v het overlijden van een 22jarige inspiratiebron van vele mensen;)


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
respectloos zijn tegenover een mongolenfeestje, is nog heel wat anders dan respectloos zijn t.o.v het overlijden van een 22jarige inspiratiebron van vele mensen;)

weer epic proof dat je de definitie van gayness bent
hierbij verklaar ik je tot GAYLORD 2011
 
respectloos zijn tegenover een mongolenfeestje, is nog heel wat anders dan respectloos zijn t.o.v het overlijden van een 22jarige inspiratiebron van vele mensen;)
:roflol: dit wordt een kaart
 
weer epic proof dat je de definitie van gayness bent
hierbij verklaar ik je tot GAYLORD 2011

ik laat me tenminste niet in de poeperd nemen door allah
 
Back
Naar boven