MuscleMeat

Aan welk spel heb jij het meeste uren verspild? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

killzone 2

ps2

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 13:51 ----------

ps3 natuurlijk
 
Als je alle uitbreidingen mee telt GTA. Hitman op de tweede plaats denk ik.
 
Guild wars tegen de 1.800 uur en world of warcraft tegen de 2.000 uur, op xfire staat daarnaast nog zon 500 uur in andere games :o

Blij dat ik gestopt ben...
 
Counter-Strike, Warcraft 3 tellen natuurlijk ook mee, maar die waren lang niet zo verslavend als D3.

Spellen die niet frustrerend zijn zoals RPG's, zijn gewoon het toppunt van de verslaving.
 
1) Poker
2) Battlefield 2 (Stond na 1,5 maand ofzo al op 120 speeluren! :P)
3) Medal of Honor
4) Warcraft 3
4) Empire Earth
5) Red Alert

Game nu bijna niet meer, maar daar gaat wel verandering in komen als Battlefield 3 uitkomt voor op de pc! :D
 
Football manager series en NBA2k series..
Vooral slaaploze nachten met FM..
 
Guild wars tegen de 1.800 uur en world of warcraft tegen de 2.000 uur, op xfire staat daarnaast nog zon 500 uur in andere games :o

Blij dat ik gestopt ben...


Dat is wel heel sick! :eek:
 
Call of duty World at War momenteel, vroeger Tiberium sun en Red Alert
 
Diablo 2 Exp, epic tijdverlies. Keer op keer zelfde levels doen in de hoop dat je online poppetje iets sterker wordt zodat je weer opnieuw hetzelfde kan doen. oh boy.
 
Guildwars, maar ben er nu al een jaar mee gestopt.
 
Guildwars en Wolfenstein: ET
 
Civilization reeks, Age of Empires reeks.

Aan de Civ-reeks denk ik toch wel het meeste, die reeks loopt nog steeds door en aan Civ 5 toch ook weer aardig wat uurtjes besteed. Tot ik het weer zat ben omdat ik ook op de hoogste levels de AI kan verslaan.
 
World of Warcraft, 320 dagen
 
The Game van Neil Straus ;)

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 17:10 ----------

Maaruh, verder natuurlijk Unreal Tournament 99.
 
WoW, echt verslaafd aan geweest, ben blij dat ik al een tijdje met gamen ben gestopt
 
Back
Naar boven