Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 874K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Ik ben een ecto, i know! maar jij een mongol, dat kan je niet veranderen..

:trollface:

Juist.. je laat wel zien hoe slim je bent door deze reactie. Ik zei het omdat je 2 jaar geleden dezelfde stats had. Lichaamstype kan je ook niet veranderen overigens.
 
Juist.. je laat wel zien hoe slim je bent door deze reactie. Ik zei het omdat je 2 jaar geleden dezelfde stats had. Lichaamstype kan je ook niet veranderen overigens.

Fijn dat je me al 2 jaar op de voet volgt, creepy guy is creepy

''joined date: may 2010''

Kloon :trollface:
 
Laatst bewerkt:
Page 69 tijd voor de stoute pics :)


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Pas op deze is wel heel erg stout!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Getiteld: middle-aged zyzz enjoying a cig - helaas heeft hij deze levensfase nooit gehaald :(
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Imageshack fail.
 
Fijn dat je me al 2 jaar op de voet volgt, creepy guy is creepy

''joined date: may 2010''

Kloon :trollface:
Nee gewoon een goed geheugen en we hadden toen dezelfde stats. Iemand die niet traint op een bb-forum vind ik enger. Waar kijk je dan precies naar op dit forum...................................................
 
ik wou tieten zien, krijg ik zyzz in hakken...
 
stoute kikkers markrot
 
288zdqu.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ach ja, gasten die op ieder feestje in hun blote bast gaan rond lopen om hun spiertjes te showen aan mensen die daar echt geen drol om geven zijn sowieso pathetic. Epic attention whore. Ieder feest zie je ze weer. Super cool man dat je in de sportschool bent geweest, maar hou lekker je shirtje aan want niemand zit te wachten op je apengedrag.
 
Phucking harde legtraining neergezet ter ere van Zyzz!
Onelove bro!
 
weet je waar ik moe van wordt?

Mensen die alles van telegraaf.nl halen

En ik van mensen die dt fouten maken.

Het punt is dat jij mijn topics niet hoeft te openen, en ik wel genoodzaakt ben mijn ogen langs het aantal lezers te halen wanneer 1 of andere lolbroek dat weer moet kopieren, terwijl het ook gewoon beneden staat.

We weten dat het topic druk is qua lezers, jullie hoeven het niet steeds te copy pasten mensen!!
 
Nee gewoon een goed geheugen en we hadden toen dezelfde stats. Iemand die niet traint op een bb-forum vind ik enger. Waar kijk je dan precies naar op dit forum...................................................

Zyzz, angelus en jou :heart:

trollface2_122.jpg
 
Back
Naar boven