XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

anders maakt ff iemand hier een nieuw topic met poll

en dan 2 opties of je het jammer vind dat zyzz dood is ja of nee
en dat je ook kan zien wie waarop heeft gestemt is makkelijker bannen voor de mods :D
 
anders maakt ff iemand hier een nieuw topic met poll

en dan 2 opties of je het jammer vind dat zyzz dood is ja of nee
en dat je ook kan zien wie waarop heeft gestemt is makkelijker bannen voor de mods :D


Poll toegevoegd.
 
Dat zeg ik toch niet, als je echt toegewijd bent aan je voeding en training ga je jezelf niet vol knallen met allerlei recreatieve drugs en roken is ook een grote nee.

Zeker waar. Maar zonder dedication krijg je toch niet zo'n fysiek.
 
De Ja-stemmers beginnen in te lopen nu.
 
0rt3x, BeUrt, CelestialSaiyan, Ezravdb, Feyoso, FreFF, Hermaniak, Jordybuild, MickG, pasta saus, rope, Wasofski, Waterpoloer; Dusss... jullie zijn al uit de kast?
 
Dat zeg ik toch niet, als je echt toegewijd bent aan je voeding en training ga je jezelf niet vol knallen met allerlei recreatieve drugs en roken is ook een grote nee.

Klopt, daar ben ik het ook met je over eens. Maar wat Mahatma zei, ik geloof zeker wel dat hij dedicated is tot een bepaald punt.
 
0rt3x, BeUrt, CelestialSaiyan, Ezravdb, Feyoso, FreFF, Hermaniak, Jordybuild, MickG, pasta saus, rope, Wasofski, Waterpoloer; Dusss... jullie zijn een kast

Fixed :)
 
Klopt, daar ben ik het ook met je over eens. Maar wat Mahatma zei, ik geloof zeker wel dat hij dedicated is tot een bepaald punt.

Met 3 soepstengels en 2 bakjes kwak en een happymeal icm met genoeg AAS kan zelfs sniperx een betreffend fysiek behalen.
 
Klopt, daar ben ik het ook met je over eens. Maar wat Mahatma zei, ik geloof zeker wel dat hij dedicated is tot een bepaald punt.

Oh dat zeker wel maar echte toewijding betekent dat je een bepaalde levensstijl aanhangt. Daarom begrijp ik die verafgoding ook niet, dit is toch niet waar de sport voor staat? Ben geen heilige maar als je dient als een voorbeeld mag je jezelf ook wel er naar gedragen. Maar goed misschien willen al die Zyzz-adepten ook wel het liefst zo leven als Zyzz en dan over een jaar of 10 meespelen in 28 years later.
 
Back
Naar boven