MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 875K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Angelus is the good one there, all the others are shi- heads and disrespectful


hahaha :roflol: whaaaaaaaat
 
Integendeel. Lelijke mensen haten mooie mensen want (random domme reden)

Mooie mensen kunnen het goed vinden met andere mooie mensen, want daar horen ze bij. Lelijke mensen vinden ze triest omdat ze alleen maar haten.

Zyzz is overduidelijk geen lelijke gast, en heeft ook bewezen bizar lekkere chicks te kunnen scoren. Ik adoreer hem, jij haat hem. U mad dat je lelijk en onzeker bent?
geef even je adres aan kuki kan die komen en dan kan je kijken hoe lelijk hij is terwijl die je zus zit te bevredigen, gtfo aub waardeloze troll
 
Zijn ripped body, succes bij de ladies, zijn onbezorgde levensstijl?

biku1h.gif
 
wat heeft die nog meer bereikt dan? Dit zijn allemaal pubertijds dingen wat jij nu verteld. Moet ik daar jaloers op zijn?

Het feit dat wij op dit forum (en honderden anderen) zoveel pagina's aan hem besteden zegt al genoeg over hoeveel mensen hij bereikt heeft, ik dacht dat het jou allemaal niks deed? Met je nachtdienst lol u one mad cunt brah
 
@Kukishu wat lame edit zeg, vanwaar die vrouwelijke toets aan je reply?

Je mag dan misschien breder en gespierder zijn, Zyzz zijn look was veel meer aesthetic terwijl jij veel meer bodybuilderachtig gespierd bent. En daar was je evengoed een steroidjunkie voor dus Zyzz hierop pakken is net tikkertje spelen met jezelf bro
 
Laatst bewerkt:
Een beetje veel disrespect hier voor een jongen die op zijn 22ste dood is gegaan. Het is nooit leuk als iemand overlijd en helemaal niet op zo'n jong leeftijd. Overigens vond ik hem wel grappig met zijn video's enzo. Zeker niet mijn voorbeeld maar bracht wel de lulz. En zijn fysiek was ook wel goed voor iemand die zichzelf niet te serieus nam. Zijn personage die hij opzette was trouwens niet echt voor alle haters. Hij fockte gewoon en was gewoon een slimme jongen die op de uni iets met bussiness zijn diploma hebt gehaald. Vind het zielig voor de familie en vrienden.

R.I.P.
 
Kukishu, ben je on? Je raged nogal veel.

lol als ik niets zeg ben ik jaloers. Als ik iets zeg ben ik aan het raggen.
Discussies op dbb zijn ook echt onmogelijk om te winnen.
 
  • Like
Waarderingen: kix
Heb al enkele dbb'ers waaraan ik minder dbbrespectpoints geef :D

popcorn.jpg
 
hahaha iedereen is mad hierzo :roflol:
 
ik heb droger bij gestaan.
zijn lichaam was ik al binnen 1 jaar voorbij. Dus ook niets bijzonders voor mij.
ik neuk meer dan genoeg en krijg ook genoeg aandacht.
zijn onbezorgde levenstijl die hem zijn dood heeft gekost, right.

wat heeft die nog meer bereikt dan? Dit zijn allemaal pubertijds dingen wat jij nu verteld. Moet ik daar jaloers op zijn?
Je zei gister dan je bij 60 kilo begon en als je stats kloppen ben je 1.75 meter. En je eerste jaar was je naturel zei je. Dus dat betekend dat je in je eerste jaar rond de 30 kilo vetvrije massa hebt gegained. Goed gedaan!
 
geloven jullie nou echt dat ie dood is :P.

Het is gewoon een troll
 
Waar zit disrespect knop? dan spam ik ff degene vol die dit topic gestart heeft.
 
Je zei gister dan je bij 60 kilo begon en als je stats kloppen ben je 1.75 meter. En je eerste jaar was je naturel zei je. Dus dat betekend dat je in je eerste jaar rond de 30 kilo vetvrije massa hebt gegained. Goed gedaan!

seems legit













[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven