MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

iemand die weet hoe de 2e track heet
Chicane - What Am I Doing Here ..maar welke versie?
 
Het feit dat wij op dit forum (en honderden anderen) zoveel pagina's aan hem besteden zegt al genoeg over hoeveel mensen hij bereikt heeft, ik dacht dat het jou allemaal niks deed? Met je nachtdienst lol u one mad cunt brah

Natuurlijk heeft hij veel volgelingen. Internet is vol met met onsuccesvolle mensen. Dat is ook de uitkomst voor die mensen omdat ze in real life niets te zeggen hebben. Vind je gek dat hij dan op zo'n grote medium als internet dan volgelingen op die niveau aantrekt? Liever respect van een fatsoenlijk kerel dan 1000 van zulke debielen.

Can't touch me, still laughing out loud and breakdancing on my cock. Come at me braah!
 

I'm 12 years old and what is this ?


Nu weet ik waarom ik sinds maandag niet meer zo goed kan slapen ... :treuren:

Hij was gewoon te awesome voor planet earth en zit nu op de plaats waar elvis zit ...
 
Laatst bewerkt:
lol, kom ik ff terug van het werk, boooom, 40 blz extra
 
EricR tijd om wat kaarten uit te delen.
 
EricR tijd om wat kaarten uit te delen.

kasl77.jpg
 
Natuurlijk heeft hij veel volgelingen. Internet is vol met met onsuccesvolle mensen. Dat is ook de uitkomst voor die mensen omdat ze in real life niets te zeggen hebben. Vind je gek dat hij dan op zo'n grote medium als internet dan volgelingen op die niveau aantrekt? Liever respect van een fatsoenlijk kerel dan 1000 van zulke debielen.
!

Ik ken je niet, je hebt een erg goed fysiek maar door je posts hier kom je een beetje over als een arrogante generaliserende zelfoverschattende klootzak.. just sayin'

Jij schrijft gewoon minstens duizenden mensen die je niet kent, weg als debielen alleen, omdat ze geïnspireerd/motivatie/lulz halen uit Zyzz? :roflol:
 
wow wtf 20 pages erbij

cliffs ? is er nog iets nieuws over zyzz ? karma voor cliffs.
 
:roflol:!
Ik moet zeggen Eric, ik ben blij dat zyzz dood is omdat jou gevoel voor humor wel gestegen is. Hou dit vast als deze thread gelocked is hé, hou dit vast!
 
Back
Naar boven