Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 874K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

@ Kuki ben je echt geen mocro? Algerijn?
Je hebt wel wat weg van een jonge Jason Huh btw
 
Heb geen een keer ontkend dat jouw fysiek slechter is, maar zelf heb je ook dik anabolen gebruikt dus om op zyzz te haten vind ik een beetje raar.
Verder wil ik niet op handicaps haten maar ik dacht op meerdere foto's te zien dat je een lui oog had en op je pic zie ik weinig verschil tussen jou en 90% van de andere moslims in nl.

dan heb je echt een zak poep voor je ogen :D
 
Dan moet Zyzz een hoop mensen hebben gehaat zeg. Ik heb ook een vermoeden dat hij vroeger gepest werd... "Hey look it's Jaws!" of "Is that your mom's wig??" Dat zou iig wel zijn latere gedrag verklaren.

'Mooie mensen' is een nietszeggende uitspraak, want beauty is in the eye of the beholder. Ik vond Zyzz één van de lelijkste mannen die ik ooit al heb gezien, maar er is duidelijk een groep mensen die wel wat zien in zo'n figuur.

Ik snap dat jij Zyzz aanbidt als een naïef tienermeisje Justin Bieber aanbidt, en dat het je blind heeft gemaakt voor de realiteit. Maar je zal toch ooit moeten inzien dat je irrationele gedachtengang eigenlijk op niets gebouwd was. Jouw 'god' was gewoon een raar figuur, hij kon door bij een groep mongolen verworven status (en misschien geld, dat weet ik niet) bekendheid krijgen en dus sletten aantrekken. Bij mijn weten niets wezenlijks bereikt of toegevoegd aan de mensheid. Ik las ergens drugsdealer, dus ws juist schade aangericht. In het Engels zeggen ze good riddance.



Je bent niet goed snik. Er is niets esthetisch aan dat scharminkel aan. Zoek eerst eens op wat esthetiek betekent en ga dan eens wat modellensites bekijken mafkees :roflol:

Haha opzoeken ? zoiets hoef je helemaal niet op te zoeken. Eerste keer dat ik zyzz zag dacht ik meteen wow wtf super sayin mode is this real life ?
 
Nu ben ik het nog eens met Strong80 ook, wat een thread.
 
ik dacht altijd dat kuki een dikke man was
 
@ KukiShu

[Link niet meer beschikbaar]

Frank op die van jouw

Sorry gast, alle respect. Maar in de titel van dit topic staat niet jouw naam
:cool:

nee het ging niet om mij nee. Het ging erom dat ik gister had gereageerd dat het wel een keer genoeg is geweest met dat gespamm hier en meteen reacties kreeg van beta mannetjes dat ik jaloers was op een dead ugly guy. En zo te zien blijven mensen het een noodzaak te vinden om steeds op mij te reageren en steeds persoonlijk dingen in mijn schoenen te schuiven. Hey have it your way. I'ts your party. Elke reactie die niet over hem gaat is win voor mij. The partypooper is here en krijg genoeg karma, so why not.
 
hey kix, nice sucking Kuki's dick (verdediging + handtekening)
Anders maak jij een topic over hem aan ok?
 
Ja.. het is nu officieel. Heb net een vage foto gevonden en wss is dit het lichaam van zyzz. Zal ik hem posten of geloven jullie het wel? Ik weet niet of dat mag lijken posten..
 
ach daar heb je het opgefokte moslimpje weer die zich gelijk aangesproken voelt als het woord moslim valt.

het enige wat je kan verzinnen is een moslim-vergelijking maken :D typisch
 
Krijg je een harde plasser van karma?
 
Heb geen een keer ontkend dat jouw fysiek slechter is, maar zelf heb je ook dik anabolen gebruikt dus om op zyzz te haten vind ik een beetje raar.
Verder wil ik niet op handicaps haten maar ik dacht op meerdere foto's te zien dat je een lui oog had en op je pic zie ik weinig verschil tussen jou en 90% van de andere moslims in nl.

90% van andere moslims..alsof moslim zijn een ras is, mafkees.
 
Ja.. het is nu officieel. Heb net een vage foto gevonden en wss is dit het lichaam van zyzz. Zal ik hem posten of geloven jullie het wel? Ik weet niet of dat mag lijken posten..

Posten, met spoilers.
 
Ja.. het is nu officieel. Heb net een vage foto gevonden en wss is dit het lichaam van zyzz. Zal ik hem posten of geloven jullie het wel? Ik weet niet of dat mag lijken posten..

Post (ook al ben je aan het trollen)
 
Heb geen een keer ontkend dat jouw fysiek slechter is, maar zelf heb je ook dik anabolen gebruikt dus om op zyzz te haten vind ik een beetje raar.
Verder wil ik niet op handicaps haten maar ik dacht op meerdere foto's te zien dat je een lui oog had en op je pic zie ik weinig verschil tussen jou en 90% van de andere moslims in nl.

laten we wat afspreken want je hebt echt een grote mond. We maken een topic aan op een meiden forum posten alle twee alleen een foto van ons gezicht. Kijken wie meeste stemmen krijgt. Come at me brah! je bent jelly as **** friend. Wordt nu echt een beetje te obvious.
 
Back
Naar boven