Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu geloof ik 't pas..

zo niet, trolololo
 
Ik kan de reacties niet begrijpen van 'al wie zyzz cool vindt is zelf een loser die cool wil worden.'

Objectief gezien stond zyzz erg ver als 22jarige:

-Lichaam waarvoor 95% van de mannelijke bevolking zou tekenen
-Daarenboven kon hij veel chicks krijgen (niet dat het leven daar om draait, maar de gemiddelde dbb'er is er ook niet vies van)
-bezig aan een universitaire studie
-Last but not least, een enorme naambekendheid en een eigen supplementenlijn op zn 22 jaar, die door bovengenoemde factoren hoogstwaarschijnlijk goed draaide...

Er staan er weinigen zo ver op hun 22 jaar...

Gegokt en verloren met de levensstijl die hij aanhielt om dat de bereiken jammer genoeg...

Misschien wel misschien niet. Er stond in dat artikel dat ze niet wisten dat die een hartaandoening had, dus op die manier had t elke roider op dit forum kunnen gebeuren. Denk niet dat iedereen hier zich laat onderzoeken voor en na zn kuurtjes. Denk niet dat alleen door zn roids dit gebeurd is, en zn drugsgebruik kan ook overdreven zijn (ik zeg ook niet dat die niks gebruikte, maar ik ga niet te snel oordelen over iemand die ik niet ken). Zn filmpjes waren grappig, en het is altijd triest als een 22 jarige zo jong overlijdt.
 
Klopt daarom heb jij ook al het recht van spreken! Jij bent sterk slim en mooi en de rest is lelijk en onsuccesvol toch? Dat is wat je ons allemaal door de strot wil drukken in ieder geval

voor zover ik het weet val jij en je vriendje situation mij aan. Jullie begonnen ermee. Want ik zou volgens jullie jaloers zijn en niets hebben bereikt. Nu heb ik jullie beide op jullie bek gegeven. En nu ga je erom heen draaien en het verhaal weer anders maken? Wat wil je nou? Wat loop je zelf te bashen dan als je zelf nog in kinderschoenen staat. Stfu and learn some respect.
 
In Thailand is het natuurlijk helemaal gevaarlijk daarmee, las op facebook van die Sharky dat Az helemaal in extase was en zich voelde als een 'child in a candy store' en alles wou uitproberen. Lijkt me wel de persoon die dan net iets te ver gaat
 
Dat fysiek van hem heb ik binnen een half jaar al naturel bereikt.
 
voor zover ik het weet val jij en je vriendje situation mij aan. Jullie begonnen ermee. Want ik zou volgens jullie jaloers zijn en niets hebben bereikt. Nu heb ik jullie beide op jullie bek gegeven.

Jij kwam oorspronkelijk ragen in dit topic om dit soort reacties uit te lokken hoor, dat heb je zelf toegegeven. Je hebt niks te doen dus ga je hier maar trollen over een overleden persoon

En je hebt ons op de bek gegeven? Brother please
 
wat een k*t topic,over een dooie pillen slikker....en nog superfag ook,nonnie dicht?

Nee moet nog even sjorren op zijn foto die hier op een altaar staat. Heb op Ebay al geboden op een plukje haar.
 
rmsjh0.jpg


RIP BRO
 
Ja rijstwafel we hebben je picture nu wel gezien, het is gay en niet grappig.
 
Jij weet overduidelijk jack shit van BB, no offence, Ziz had een goed fysiek, maar na een kuurtje winny en clen zie je er snel zo uit. Niet om te braggen, maar ik wil best een posedown met ziz doen.

Ligt eraan wie de jury is. Ik denk dat wat random chicks zyzz verkiezen.
 
voor zover ik het weet val jij en je vriendje situation mij aan. Jullie begonnen ermee. Want ik zou volgens jullie jaloers zijn en niets hebben bereikt. Nu heb ik jullie beide op jullie bek gegeven. En nu ga je erom heen draaien en het verhaal weer anders maken? Wat wil je nou? Wat loop je zelf te bashen dan als je zelf nog in kinderschoenen staat. Stfu and learn some respect.

Serieus hoe oud ben jij man? Elke volwassen vent loopt niet te janke op een internetforum om zijn e-status maar hoog te houden. Hoe noemen ze dat '' discussing on the internet is like winning the para-olympics? You're still a mongoloid?''
+ Het feit dat je 0 respect toont voor iemand die nog een heel leven voor zich had.

Mensen zijn allemaal zo kortzichtig, vanaf dat mensen doen wat ze graag doen (Justin Bieber bijvoorbeeld inclu) komt de haat. --'

De wereld is gewoon ziek.
 
Gelukkig is dit het laatste topic dat ooit over die phaggot zal gaan. Slotje zou epic zijn.
 
Serieus hoe oud ben jij man? Elke volwassen vent loopt niet te janke op een internetforum om zijn e-status maar hoog te houden. Hoe noemen ze dat '' discussing on the internet is like winning the para-olympics? You're still a mongoloid?''
+ Het feit dat je 0 respect toont voor iemand die nog een heel leven voor zich had.

Mensen zijn allemaal zo kortzichtig, vanaf dat mensen doen wat ze graag doen (Justin Bieber bijvoorbeeld inclu) komt de haat. --'

De wereld is gewoon ziek.
inb4facebook met een geweer een half winkelcentrum neerhaalt.
 
Jij kwam oorspronkelijk ragen in dit topic om dit soort reacties uit te lokken hoor, dat heb je zelf toegegeven. Je hebt niks te doen dus ga je hier maar trollen over een overleden persoon

En je hebt ons op de bek gegeven? Brother please

yeah right mijn eerste reactie was in een zin gezegd: het is wel weer genoeg zo met dat gespamm hier 2 dagen lang.

Toen begonnen jullie meteen te trollen en te bashen. Leuk en aardig vriend. Maar beter denk je volgende keer even 2x na voordat je mensen gaat bashen op de forum hier want sommige pakken je gewoon te zo hard terug. Lol en uiteindelijk gaan jullie in elke mogelijke uitweg een manier proberen te vinden om te bashen al is het op mijn opleiding, looks, fysiek, afkomst etc. Still you got nothing on me. En nu ga je het verhaal omdraaien dat ik zit op te scheppen haha. Get lost. Ga zyzz cock slikken.
 
Serieus hoe oud ben jij man? Elke volwassen vent loopt niet te janke op een internetforum om zijn e-status maar hoog te houden. Hoe noemen ze dat '' discussing on the internet is like winning the para-olympics? You're still a mongoloid?''
+ Het feit dat je 0 respect toont voor iemand die nog een heel leven voor zich had.

Mensen zijn allemaal zo kortzichtig, vanaf dat mensen doen wat ze graag doen (Justin Bieber bijvoorbeeld inclu) komt de haat. --'

De wereld is gewoon ziek.
Cry_Baby_Cry.jpg
 
Back
Naar boven