Fitness Seller

Opbouwen KH's: Cut->Bulk?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

YinYang

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
21 jun 2011
Berichten
835
Waardering
38
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
15%
Als je cut (Bijv. keto) en je gaat erna weer bulken, dan moet je toch in bepaalde stappen de kh's weer terug brengen, omdat je anders zo weer de kg's eraan hebt zitten??

Wat is dan de beste manier om je KH's weer op te bouwen? Als je bijv. op 50%/5%/45% zit de KH's per week verhogen met 10% ofzo? Dus:
Week 1: 50%/5%/45%
Week 2: 45%/15%/40%
Week 3: 40%/25%/35%
etc...

En als je verhouding in de cut 45%/30%/35% is, is het dan ook nodig om je KH's weer op te bouwen??
 
Gast.. Kom jij es een keer met een serieus antwoord ipv alle topics te vervuilen met die onzin van je!!
Gast, gebruik jij de zoekfunctie eens in plaats van topics te openen over onderwerpen die al 20x behandeld zijn.
 
Als het je niet aanstaat, reageer dan gewoon niet ofzo?! ???
 
Ik geef je toch een tip: gebruik de search.
 
Ja dat kan je dan elke dag wel 100x in een topic gaan zetten, want bij 50% van de vragen hier op DBB kun je het antwoord misschien wel terug vinden in andere topics of Google ofzo..

Kan een mod deze onzin verwijderen, dat alleen de nuttige posts in de topic komen te staan? :)
 
Ja dat kan je dan elke dag wel 100x in een topic gaan zetten, want bij 50% van de vragen hier op DBB kun je het antwoord misschien wel terug vinden in andere topics of Google ofzo..

Kan een mod deze onzin verwijderen, dat alleen de nuttige posts in de topic komen te staan? :)
Weinig kans wanneer dit topic door jou is geopend ....
 
Weinig kans wanneer dit topic door jou is geopend ....

Wat zijn we toch weer grappig vandaag! :)

Die topics die jij opent zijn wel interessant wou je zeggen.. ???
 
Als je cut (Bijv. keto) en je gaat erna weer bulken, dan moet je toch in bepaalde stappen de kh's weer terug brengen, omdat je anders zo weer de kg's eraan hebt zitten??

hoe kom je daar bij ?

Wat is dan de beste manier om je KH's weer op te bouwen? Als je bijv. op 50%/5%/45% zit de KH's per week verhogen met 10% ofzo? Dus:
Week 1: 50%/5%/45%
Week 2: 45%/15%/40%
Week 3: 40%/25%/35%
etc...

En als je verhouding in de cut 45%/30%/35% is, is het dan ook nodig om je KH's weer op te bouwen??
 
ying yang,

advies aan jou is om eerst te weten en begrijpen wat keto betekend en wat nou de dieet echt in hou.

indien er dan nog steeds vragen zijn, google op site en vraagt het.
 
Laatst bewerkt:
bulken = gewicht bijkomen?
 
Gast.. Kom jij es een keer met een serieus antwoord ipv alle topics te vervuilen met die onzin van je!!

Ben het met Yin eens. Zeg dan beter niks en bespaar je tijd ipv zulke kansloze opmerkingen te geven. Blijkbaar is het voor sommige mensen zeer moeilijk om een topic te vermijden :rolleyes:.

bulken = gewicht bijkomen?

Ja
 
Laatst bewerkt:
hoe kom je daar bij ?

Dus je kunt gelijk na het cutten cleanbulken zonder Extra vet bij te komen omdat je zo snel in kh omhoog gaat?
 
Dus je kunt gelijk na het cutten cleanbulken zonder Extra vet bij te komen omdat je zo snel in kh omhoog gaat?

Dat zeg ik niet, ik vraag alleen waar je die wijsheid vandaan hebt dat het niet zou kunnen.

Trouwens, je hebt het over ratios, iets waar ik niet aan doe.. als je in Cal omhoog wilt gaan is dat iets anders dan ratio's veranderen. Percentages zijn tamelijk nietszeggend.
 
Ben het met Yin eens. Zeg dan beter niks en bespaar je tijd ipv zulke kansloze opmerkingen te geven. Blijkbaar is het voor sommige mensen zeer moeilijk om een topic te vermijden :rolleyes:.

Eindelijk iemand die het met me eens is! :p


Dat zeg ik niet, ik vraag alleen waar je die wijsheid vandaan hebt dat het niet zou kunnen.

Trouwens, je hebt het over ratios, iets waar ik niet aan doe.. als je in Cal omhoog wilt gaan is dat iets anders dan ratio's veranderen. Percentages zijn tamelijk nietszeggend.

Misschien dat ik dan wat gelezen heb over kcals ipv ratios.. Als je bijv. van 2200kcal naar 3200kcal wil gaan, dan moet je dat ook niet in één keer doen toch? Maar in stappen van 300kcal per week ofzo?
 
Leeft dit topic nog steeds ???

Maar om nog eens ontopic te blijven. Ik verhoog na een cutcycle om 1-2 dagen iets ipv elke week 300cal. omhoog te gaan. Voorbeeld: na 2 dagen 50gr rijst erbij. Dan nog eens 2 dagen later en ei of 2. Dan wat meer kwark, .... Dit terwijl ik cardio blijf doen, wanneer ik op het gewenste aantal cal. zit, ga ik beginnen met cardio af te bouwen. In deze periode word ik nog wat droger, dus blijkbaar werkt dit wel redelijk :).
 
Misschien dat ik dan wat gelezen heb over kcals ipv ratios.. Als je bijv. van 2200kcal naar 3200kcal wil gaan, dan moet je dat ook niet in één keer doen toch? Maar in stappen van 300kcal per week ofzo?

Waarom dan? Het maakt denk ik weinig verschil, misschien vind je het voor jezelf niet fijn om in één keer omhoog te gaan, dan kan ik me de geleidelijke opvoering voorstellen. Voor je progressie maakt het heus niet uit.
 
Back
Naar boven