AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

perfect abs are perfect
 
Ja eric kan niet tegen zijn verlies denk ik, beetje jammer als ik als moderator zo zou doen waar ik mod ben dan zou ik zo eruit gekicked worden.

Misbruik maken heet dat toch?

Ik zat een film te kijken, dus niet gelijk mensen gaan beschuldigen. Daarvoor kan je er ook uit gekicked worden.
 
Als de mods een beetje slim waren hadden ze zich erbuiten gelaten en niet zo dis-respectvol gereageerd op iemands dood. Maar het blijkt dus weer van niet.
 
Is hij nou de pijp uit of niet? Aan de startpost heb je geen zak, en dit topic heeft teveel pagina's.
 
vind het ook een beetje lame dit gedrag indd.

maarja het blijft internet natuurlijk.
 
Bekijk het eens objectief dan. Een 22-jarige man is overleden. Het wordt vooral toegejuicht door de oudere onder ons. Haha en dan is het de oudere generatie die altijd loopt te zeiken dat de jongere geen respect meer hebben.

Inderdaad...... jullie hebben geen respect voor de goede dingen des levens ;)
 
Als de mods een beetje slim waren hadden ze zich erbuiten gelaten en niet zo dis-respectvol gereageerd op iemands dood. Maar het blijkt dus weer van niet.

Gelukkig respecteerde zyzz ook iedereen bij tijd van leven.:rolleyes:
What goes around comes around.
 
Poll maar uitgezet dan.
 
Onthou de datum voor een topic volgend jaar...
 
Ik zat een film te kijken, dus niet gelijk mensen gaan beschuldigen. Daarvoor kan je er ook uit gekicked worden.

In dat geval mijn excusses, vind het alleen een rare actie maargoed.
 
Denk toch wel dat i-net op dit moment gekker is dan ooit.........

Opvolger Zyzz is trouwens al gevonden: GOT CHEST ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ga wel weer ff naar bb.com kijken of die rode staaf nog wat gegroeid is. En ff checken of zyzz al wat van zich heeft laten horen
 
ga wel weer ff naar bb.com kijken of die rode staaf nog wat gegroeid is. En ff checken of zyzz al wat van zich heeft laten horen

cool story, bro
 
Back
Naar boven