MuscleMeat

Aan welk spel heb jij het meeste uren verspild?

Bezoekers in dit topic

fifa 2011 op ps3 en ervoor fifa 2002 op ps 1.
 
Warcraft 3 The Frozen Throne (vooral DOTA de laatste jaren)
Ik ga niet eens zeggen hoeveel uren, weet het niet ook. Had eens Xfire en daar stonden al 6k uren op ofzo en dan komen er nog uren bij zonder Xfire. Laatste jaren is het gamen wel wat minder geworden, vind de games van tegenwoordig ook niet zo boeiend meer.
 
Fallout 3 heb ik drie keer uitgespeeld, waarvan twee keer met alle sidemissions.
Mass Effect 2 heb ik vijf keer uitgespeeld (hoe sad is dat eigenlijk?)

En natuurlijk Football Manager.
 
Laatst bewerkt:
Fallout 3 heb ik drie keer uitgespeeld, waarvan twee keer met alle sidemissions.
Mass Effect 2 heb ik vijf keer uitgespeeld (hoe sad is dat eigenlijk?)

En natuurlijk Football Manager.
Fanatieke gamer op die leeftijd..
 
BF2... Nog voor het Nederlandse team gespeeld, heeft best wat uurtjes van mijn tijd gevraagd. 3k + easy.

:fa:
 
Fallout 3 heb ik drie keer uitgespeeld, waarvan twee keer met alle sidemissions.
Mass Effect 2 heb ik vijf keer uitgespeeld (hoe sad is dat eigenlijk?)

En natuurlijk Football Manager.
Wat is er nou trouwens zo leuk aan Mass Effect? Ik had deel 1 nog ooit uit de budgetbak gevist maar ik vond het echt niets aan.. Gevolg was dat ik een beetje rond reed op planeten met die kar. De menu's waren ook echt zo ****ing groot dat ik niet eens meer zin had om iets te equippen/veranderen. Misschien dat het verhaal wel goed was, heb ik me niet in verdiept.
 
Ik heb Mass Effect 2 ook geprobeerd, maar ik denk dat mijn concentratievermogen me in de steek heeft gelaten. Intro duurde eeuwen en de eerste missie was ook zo saai als ik weet niet wat.

Heb wel een vriend die de ME-spellen tot de beste spellen ooit vindt behoren, dus misschien moet ik het toch nog maar eens proberen.
 
Ik heb Mass Effect 2 ook geprobeerd, maar ik denk dat mijn concentratievermogen me in de steek heeft gelaten. Intro duurde eeuwen en de eerste missie was ook zo saai als ik weet niet wat.

Heb wel een vriend die de ME-spellen tot de beste spellen ooit vindt behoren, dus misschien moet ik het toch nog maar eens proberen.
Ja precies, velen zweren bij die serie.. Maar ik heb nou geen idee waar die verborgen genialiteit is.
 
Ben benieuwd :D

Ik denk dat bij mij Diablo II toch wel dik bovenaan het lijstje komt te staan.

Oh, en mods, verander aub in de topictitel "het" naar "de" ;)
online spelen is drama voor je slaap!
Ben je t net even beu, loop je naar beneden om wat te drinken... hmmm, ik was toch bijna weer een level omhoog gegaan.... naar boven!
 
Wat is er nou trouwens zo leuk aan Mass Effect? Ik had deel 1 nog ooit uit de budgetbak gevist maar ik vond het echt niets aan.. Gevolg was dat ik een beetje rond reed op planeten met die kar. De menu's waren ook echt zo ****ing groot dat ik niet eens meer zin had om iets te equippen/veranderen. Misschien dat het verhaal wel goed was, heb ik me niet in verdiept.

Deel 2 is daar beter in. Heb je geen onnodige menu's meer met armor/wapens. Tevens is dat rijden met die tank er niet(wel in downloadable content geloof ik, als knipoogje naar fans) en geen liften(wat ook vet saai was). Anyways gewoon deel 1 uitspelen en meteen doorgaan met deel 2. Deel 2 krijg je sowieso geen spijt van. Op alle vlakken is die game verbeterd.

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 21:22 ----------

Counter-Strike heb ik de meeste uren aan verspild... ofja verspild. Ik heb het reactievermogen van een gazelle op speed dooe die game. Speel op vandaag nog steeds condition zero.
 
Laatst bewerkt:
Fifa 98 non-stop met m'n broer, ik bestuurde de pijltjes en hij de rest, altijd ruzie na een half potje, goodtimes!
 
Ik heb Mass Effect 2 ook geprobeerd, maar ik denk dat mijn concentratievermogen me in de steek heeft gelaten. Intro duurde eeuwen en de eerste missie was ook zo saai als ik weet niet wat.

Heb wel een vriend die de ME-spellen tot de beste spellen ooit vindt behoren, dus misschien moet ik het toch nog maar eens proberen.

Moet wel net je genre zijn ja, maar binnen het genre is het imo ook één van de betere games.
 
Call of Duty 1/2 online PC, toen de reeks nog goed was
 
Morrowind, JK2 online en Vietcong online. Game tegenwoordig niet zo veel meer.
 
Ik denk final fantasy 8
 
Back
Naar boven