XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mooie tijden met zijn vriendje Dr. Pepper er bij.

Heb nog een foto gevonden, kostte wel wat moeite om te vinden :

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Als een komeet omhoog geschoten net zo snel door dampkring weer terug en opgebrand.

hey waar is die vent tegenwoordig? zat toevallig gisteren nog aan hem te denken.
 
in on almost page 100
 
ik win altijd, what else is new:trollface:
 

Er wordt niks vergeleken, beter lezen. Een Godwin is Wilders vergelijken met Hitler, niet het ridiculiseren van een quote die iemand anders heeft geplaatst.
 
Pagina 99 van 99 « Eerste < 49 89 98 99
 
Er wordt niks vergeleken, beter lezen. Een Godwin is Wilders vergelijken met Hitler, niet het ridiculiseren van een quote die iemand anders heeft geplaatst.

Dus.... Allah vergelijken met een aap mag ook niet?!!?
 
Dit had Zyzz kort geleden gepost:

I wrote the editor a letter:

As you can see the recent article you have published garnered alot of attention and hits, upto almost 150k and in the top viewed " for the last 7 days". Basically the article potrays me in a negative light, using my photo for what was an article predominately about anabolic steroids when i have never been charged, caught, or convicted with anything related to drug use. Your article was misleading in the fact that my photo took up most of the page and my face was shown and not my brothers, and you failed to realise "you mirin brah", "you jelly" etc, are generally used in a satirical manner and not to be taken seriously - essentially a piss take. What I have done, however, is use the internet to build up my name and brand, i have my own protein label and supplement sponserships, all made possible through social media. Even though there was no direct defamation towards mysef in your article, it was quite evidently nonchalantly implied. As you may be able to tell from my articulacy, im no idiot, Im a student studying business management at university and essentially have been successful im marketing myself - i have around 52000 facebook followers; thats only a few thousand short of Kyle and Jackie O's facebook support group.

Basically, what im saying is if you would like to have another article, but focusing on how i have used social media to market myself to the new generation. Theres alot of information that you may find very interesting, get back to me if you are interested. I think you will find your intial preconceived perceptions about myself will be challenged if you make some time for a new article.



She replied:

Hi Az,

Thanks for your email. I appreciate you getting in touch with me.

I have a full schedule of stories I am doing this week, but I would like to keep your contacts for any other stories I may be writing on this issue- I do often write stories on social media.

As an alternative option, would you like this letter to be published as a letter to the editor in this week's paper?

Best Wishes,

Sarah

Sarah Whyte
Reporter
Fairfax Media Publications Pty Limited
1 Darling Island Road

Zoals je kunt lezen was Zyzz een beetje boos over haar artikel die ze toen had gepost over de steroids. Mensen beweren nu dat Zyzz gebruik maakt van haar media om zijn dood te faken.

Als Zyzz zijn dood zou faken, en hij zou over paar maanden in een keer met een nog beter fysiek komen, dan gaan mensen toch wel weer mirin.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als Zyzz zijn dood zou faken, en hij zou over paar maanden in een keer met een nog beter fysiek komen, dan gaan mensen toch wel weer mirin.

Je loopt een beetje achter de feiten aan, die theorietjes zijn gister al voorbij gekomen @ misc
 
Dit had Zyzz kort geleden gepost:



Zoals je kunt lezen was Zyzz een beetje boos over haar artikel die ze toen had gepost over de steroids. Mensen beweren nu dat Zyzz gebruik maakt van haar media om zijn dood te faken.

Als Zyzz zijn dood zou faken, en hij zou over paar maanden in een keer met een nog beter fysiek komen, dan gaan mensen toch wel weer mirin.

we kunnen het alleen maar hopen:(
 
Je loopt een beetje achter de feiten aan, die theorietjes zijn gister al voorbij gekomen @ misc
Lol@ iedereen die net doet alsof zelf wel die honderden pagina's hebben doorgelezen
 
idd zat het net ook te denken :roflol:

In other words, Godwin put forth the hyperbolic observation that, given enough time, in any online discussion—regardless of topic or scope—someone inevitably criticizes some point made in the discussion by comparing it to beliefs held by Hitler and the Nazis.

Mag iemand mij nu uitleggen hoe mijn quote gezien kan worden als een Godwin.
 
gaat goed deze thread
 
Back
Naar boven